سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
ب

امام جمعه قمصر گفت: ساختمان قبلی بخشداری که مدتی به دانشگاه پیام نور واگذار شده بوده الان که دانشجویی نیست و دانشگاه پیام نور قمصر را تعطیل کرده اند، در حالی که حتی یک مرکز فرهنگی متناسب با شأن مردم و جوانان خوب قمصر نداریم چرا باید این مکان در اختیار کارمندان دانشگاه پیام نور کاشان جهت تفریح قرار بگیرد؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاسان، حجت الاسلام محمد حسین کتابچی در خطبه های نماز جمعه این هفته قمصر با محکومیت حمله تروریستی حرم حضرت شاهچراغ گفت: ًدشمنان از این حرکات ذلیلانه به دنبال تضعیف امنیت کشور و اهداف مختلف دیگری هستند.

امام جمعه قمصر با بیان اینکه به برکت ولایت و محبت اهلبیت و به کوری چشم دشمنان نظام مقتدر اسلامی ایران از بالاترین سطح امنیت برخوردار است، اظهار کرد: امروز علاوه بر امنیت داخلی امنیت را برای کشورهای همسایه هم تامین کرده ایم و این کشور ها می دانند بدون حضور ایران امنیت آنها تضمینی ندارد.

حجت الاسلام کتابچی تصریح کرد: دشمنان بدانند که به نام داعش و با هدف زنده نگه داشتن نام این گروه تروریستی هرگز نخواهند توانست این امنیت را خدشه دار کنند.

امام جمعه قمصر به دیدار سپاهیان عزیز با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له در این دیدار با عظمت از دلاوریهای این عزیزان یاد کردند و سپاه را به عنوان بزرگترین سازمان ضد تروریستی دنیا معرفی کردند.

حجت الاسلام کتابچی به انتخابات آتی اشاره کرد و بر لزوم برگزاری انتخابات پر شورتر و مشارکت حداکثری تاکید کرد و یادآور شد: بنده ضمن عدم حمایت از هیچکدام از کاندیداها از ثبت نام تمامی افراد و گرم کردن تنور انتخابات حمایت می کنم، چرا که حضور حداکثری اقتدار نظام و قدرت دولت برای حل مشکلات را بیشتر می کند.

امام جمعه قمصر تصریح کرد: دشمن باید بفهمد ایرانی از نسل سلمان فارسی است که همین روزها یعنی 8 صفر سالروز رحلت اوست و ایرانی شبیه سلمان و در ادامه راه او دست از ولایت نکشیده و نخواهد کشید و تا آخر راه با ولایت خواهد بود.

حجت الاسلام کتابچی با بیان اینکه تمام امکانات در اختیار دستگاهای حاکمیتی متعلق به مردم است، اظهار کرد: هر آنچه در شهرداری، شورای اسلامی شهر و دستگاههای اجرایی است متعلق به همه مردم می باشد.

امام جمعه قمصر تصریح کرد: بارها به فرماندار و بخشدار عرض کردم ساختمان قبلی بخشداری که مدتی به دانشگاه پیام نور واگذار شده بوده الان که دانشجویی نیست و دانشگاه پیام نور قمصر را تعطیل کرده اند، در حالی که حتی یک مرکز فرهنگی متناسب با شأن مردم و جوانان خوب قمصر نداریم چرا باید این مکان در اختیار کارمندان دانشگاه پیام نور کاشان جهت تفریح قرار بگیرد؟

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha