شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده
عکاس : سعید زینعلی

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: استقلال حوزه ها بعد پیروزی انقلاب اسلامی نیز ادامه دارد و امامین انقلاب آن را حفظ کردند و با اندیشه هایی که بعضاً وابستگی را در سر داشتند مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: در طول تاریخ پر برکت حوزه های علمیه اداره این مجموعه تاثیرگذار با همت مراجع تقلید از محل های که از طریق وجوهات و برخی با کمک های مردمی و موقوفات انجام شده است .

وی افزود: استقلال حوزه در طول تاریخ خود گواه این مدعی است که در مقابل حکومت های ظلم و جور سکوت اختیار نکردند و با حریت کامل در مقابل برخی از حکومت های ظالم به مقابله پرداختند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: استقلال حوزه ها بعد پیروزی انقلاب اسلامی نیز ادامه دارد و امامین انقلاب آن را حفظ کردند و با اندیشه هایی که بعضاً وابستگی را در سر داشتند مخالفت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه امروز برای اداره حوزه های علمیه که توسط مراجع عظام تقلید و به ویژه عنایت مقام معظم رهبری گام های برداشته شده است، یادآور شد: برخی کمک های اندک برای رفع مشکلات عمرانی و سخت افزاری نیز از جانب دستگاه ها و مدیران انجام می گیرد .

وی همچنین اظهار کرد: موقوفات یکی از راه های است که در راستای تامین منابع پایدار برای اداره حوزه های علمیه دنبال می شود و در استان هرمزگان نیز این منابع با کمک نهاد های حوزوی انجام می گیرد .


امام جمعه بندر عباس عنوان کرد: در همین استان برخی از مدارس علمیه به خاطر نداشتن منابع کافی در شرف تعطیل شدن بودند که با کمک خیرین و کار تشکیلاتی برخی از مشکلات برطرف شد .

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده، تاکید کرد: امروز خدا را شاکریم که در حوزه های علمیه بزرگانی همچون امام راحل (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری مدظله العالی تربیت یافته اند.


نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه با محوریت مرکز خدمات حوزه مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند.


حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در پایان از خدمات حجت‌الاسلام فاضل پور مدیر کل سابق مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان تقدیر و تشکر و برای حجت‌الاسلام عدالت مدیر جدید آرزوی موفقیت کرد .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha