یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: بحمدالله نمایندگان طلاب، اشراف کامل نسبت به طلاب حوزه انتخابیه خود داشته و می توانند رابط مناسبی برای وزارت جهاد کشاورزی باشند تا بتوانیم از ظرفیت فضلا در بخش ها و برنامه های گوناگون مرتبط با این وزارت استفاده نماییم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در دیدار صمیمانه هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و می توانیم از ظرفیت این نهاد حوزوی در وزارت جهاد کشاورزی استفاده نماییم.

وی ابراز داشت: بحمدالله نمایندگان طلاب، اشراف کامل نسبت به طلاب حوزه انتخابیه خود داشته و می توانند رابط مناسبی برای وزارت جهاد کشاورزی باشند تا بتوانیم از ظرفیت فضلا در بخش ها و برنامه های گوناگون مرتبط با این وزارت استفاده نماییم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان ساخت: در حکم مقام معظم رهبری، چهار مأموریت «ترویج فرهنگ دینی در میان کارکنان وزارت جهاد کشاورزی»، «پشتیبانی وزارت در باب مسائل فقهی» «مأموریت های حاکمیتی همچون نظارت بر ذبح، اراضی و زکات» و «پیگیری و تبیین سیاست های رهبر انقلاب در باب کشاورزی» برای ما بیان شده و می توانیم در این زمینه ها از ظرفیت شما استفاده نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پایان از بازدید رئیس مجمع نمایندگان طلاب از نمایندگان ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان ها تقدیر کرد.

نمایندگان طلاب، فضلای حوزه انتخابیه خود را به ما معرفی کنند


همچنین در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ضمن ارائه گزارش از فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب، اظهار داشت: یکی از برنامه های این مجمع، برگزاری یادواره شهدای شاخص روحانیت است و در این راستا، مقرر شد از شهید والامقام اوسطی در قالب برگزاری نشست و جمع آوری خاطرات ایشان و انتشار در قالب کتاب، تجلیل نموده و درخواست کمک از نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی را نیز داریم.

وی ابراز داشت: نمایندگان طلاب و فضلا به صورت جهادی در حال خدمت بوده و آن را افتخار خود می دانیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در پایان گفت: این مجمع از ظرفیت و پتانسیل مناسبی برخوردار بوده و می تواند با تعامل و همکاری خود به عنوان بازوی توانمند نهاد نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی باشد.

نمایندگان طلاب، فضلای حوزه انتخابیه خود را به ما معرفی کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    آقای ... هم خیلی قشنگ دنبال گنده کردن خودشه تا چند وقت دیگه هم رساله میده بیرون که من مرجع تقلیدم خدا عاقبت به خیر کنه همه ما را
  • محمدی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    10 0
    این خط این نشون. از آقایون دوربینی در حوزه برحذر باشید