شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ یکی از ائمه جمعه زنجان با تأکید بر اینکه ما مسئول سفارشی نمی‌خواهیم، گفت: ما مسئولی می‌خواهیم که هم تخصص و هم تعهد داشته باشد، چرا بعضی نمایندگان مجلس در استان به خودشان اجازه می‌دهند در عزل و نصب‌ها دخالت کنند، مگر حضرت آقا به صراحت نفرمودند که در عزل و نصب‌ها دخالت نکنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماهنشان، اظهار داشت: پیوستن ایران به جمع اعضای رسمی بریکس موفقیت دیگری است از تلاش‌های دولت انقلابی سیزدهم و باید این موفقیت را در هفته دولت به دولت مردان جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

وی افزود: پیوستن ایران به جمع کشورهای عضو بریکس که به دنبال شکستن نظام تک قطبی و دلار زدایی از معاملات جهانی هستند، یک موفقیت جهانی برای ایران بوده و یک شکست سنگین برای بانیان تحریم و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا است.

امام جمعه ماهنشان خاطرنشان کرد: مراسم هر ساله پیاده‌روی اربعین حسینی نشانه اتحاد مسلمین با محوریت محبت اهل بیت(ع) است، این پیاده‌روی یک رزمایش است، رزمایش عاشقان آقا اباعبدالله(ع) حرکت بی نظیر اربعین در راستای احیای امر اهل بیت(ع) و زنده نگه داشتن اسلام است، زائرین بدانند نمایندگان مردم ایران در عراق هستند، پس حق میزبان را رعایت کنند، برنامه‌ریزی سفر نمایند و سفر کوتاه انجام دهند.

وی با تبریک هفته دولت به دولتمردان، گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای بیان عملکرد دولت مردان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و نظام است، عده‌ای با سیاه‌نمایی و شایعه‌سازی می‌خواهند فعالیت‌های دولت کنونی نادیده گرفته شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری، ادامه داد: هفته دولت فرصتی است برای خدمت مضاعف به مردم، دولتمردان خود را نوکر و خادم مردم بدانند و برای مردم با تمام وجود خدمت کنند.

وی با بیان اینکه همه آن کسانی که سفارشی آدم جابجا می‌کنند سر جای خودشان بنشینند تا دولت خدمتگزار به وظایف خود بپردازد، گفت: می‌دانیم هرجا کار می‌لنگد، دولت می‌خواهد کاری بکند ولی مسئولین که شایستگی آن را ندارند هدیه دولت را به کام مردم تلخ می‌کنند.

امام جمعه ماهنشان، با تأکید بر اینکه ما مسئول سفارشی نمی‌خواهیم، اظهار کرد: ما مسئولی می‌خواهیم که هم تخصص و هم تعهد داشته باشد، چرا بعضی نمایندگان مجلس در استان به خودشان اجازه می‌دهند در عزل و نصب‌ها دخالت کنند، مگر حضرت آقا به صراحت نفرمودند که در عزل و نصب‌ها دخالت نکنید.

وی با اشاره به چهارم شهریور روز کارمند، خاطرنشان کرد: متذکر می‌شویم کارمندان، کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند، باید خود را خادم مردم بدانند و به این نکته توجه داشته باشند که مردم ولی نعمت و ارباب هستند، کارمندان خادمان آنها می‌باشند، کارمند باید بداند کاری که به عهده او گذاشته شده طعمه نیست، بلکه امانتی است که بر گردنشان است، باید با انگیزه الهی و امانت‌داری و خدمت‌رسانی به مردم حضور داشته باشد، روز کارمند بیش از آنکه از جهت شعاری برخورد شود باید فرصتی مناسب برای تبیین جایگاه کارمند و رفع مشکل این قشر زحمتکش جامعه باشد.

وی با اشاره به هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم، یادآور شد: ما ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم، سرچشمه ترور از کاخ سفید و هم پیمان آنها صهیونیسم جهانی اسرائیل می‌جوشد، در منطق آمریکا و اسرائیل تروریسم یعنی کسانی که مطیع و فرمانبردار آنها نیستند، کسانی که در کشور ما ترور انجام داده‌اند در کشورهای غربی و آمریکا آزادانه زندگی می‌کنند و همین کشورها داعیه دار مبارزه با تروریسم را دارند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha