یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله علماء، در دیدار سردار شمشیری نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین کشور

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه از دیرباز میزبانان خوبی برای زوار ابا عبدالله الحسین (ع) بوده و یکپارچه آماده پذیرایی از زائران اربعین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار سردار شمشیری نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین کشور، گفت: تلاشهای دولت و نیروهای مسلح برای آماده سازی زیرساخت های اربعین در مرز خسروی قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم کرمانشاه از دیرباز میزبانان خوبی برای زوار ابا عبدالله الحسین (ع) بوده اند، ادامه داد: موقوفات فراوان موجود در استان با نیت خدمت به زوار عتبات عالیات گواه صادق این مدعاست.

آیت الله علما اظهار کرد: مردم با نیت خالص و علاقه قلبی با تمام وجود آماده استقبال از خیل مشتاقان زیارت آستان امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا هستند.

وی تصریح کرد: حق مطلب همین است که برنامه های مربوط به اربعین به صورت مردمی مدیریت و برگزار گردد.

در این دیدار سردار شمشیری ضمن ابراز رضایت ار وضعیت عبور و مرور زائرین از مرز خسروی، بیان کرد: بحمدالله با امکانات و زیرساخت های فراهم شده در مرز خسروی مشکلی در تردد زائرین گرامی وجود نداشته و روز جمعه ۱۴۰۲/۶/۳ حدود ۲۵ هزار نفر از این مرز عبور کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha