شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جت الاسلام مصطفایی

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: امیدواریم بتوانیم با تبیین ابعاد مختلف زندگی و شخصیت شهیدان باهنر و رجایی، حداکثر استفاده را از این شخصیت‌های بزرگ برای ساختن یک جامعه خدمتگزار داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین ظهر امروز در جمع دست اندرکاران موکب‌های اربعین حسینی استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید رجایی وباهنر، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای اخلاق، مجاهدت و تقوا بودند و خدمات صادقانه و خالصانه این ۲ شهید در دوران زندگی‌شان اسوه و الگویی مناسب برای همه مدیران و مسئولان است.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با تبیین ابعاد مختلف زندگی و شخصیت این ۲ شهید، حداکثر استفاده را از این شخصیت‌های بزرگ برای ساختن یک جامعه خدمتگزار داشته باشیم.

وی ادامه داد: ساده‌زیستی، اخلاق اسلامی و مدیریت مبتنی بر تقوای این ۲ شهید موجب شد، شخصیت والای اخلاقی و رفتاری این شهیدان بارها مورد تأیید و تجلیل امام(ره) و رهبر معظم انقلاب قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین عنوان کرد: شهید باهنر همیشه خود را در معرض نقد دیگران قرار می‌داد و از اطرافیان خود می‌خواست تا عملکرد او را برادرانه مورد نقد و اصلاح قرار دهند که این خصوصیت می‌تواند الگوی مدیران قرار گیرد.

وی ادامه داد: تجلیل از شهدا وظیفه همگان است تا این مردان بزرگ را به نسل‌های آینده و جوانان معرفی کنیم.

وی به مراسم پیاده روی اربعین حسینی از مسیر نجف به کربلای معلی اشاره کرد و گفت: اربعین حسینی(ع)، تجلی عشق به تربت و مرقد مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) است که با گذشت قرن‌ها، همچنان دل همه دوستداران اهل بیت(ع) و آزادگان جهان را به سوی رستگاری، عزت و افتخار می‌کشاند.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین حسینی به کربلای معلا هم زیارتی سرشار از معنویت و روحانیت و هم یک جهاد و حرکت سیاسی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین بیان کرد: این حماسه بزرگ و تکرار آن در هر سال باعث امیدواری دوستان و حیرت و ناامیدی دشمنان اهل‌بیت(ع) شده و این حرکت می‌تواند سرآغاز قیام عمومی برای پایان دادن به ظلم و جور یزیدیان زمان باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha