شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: باید در مسیر پیاده روی اربعین حسینی در کنار فلسفه زنده نگهداشتن این جریان فکری، پیام و رسالت مکتب عاشورا مبنی بر ظلم ستیزی، زیر بار ظلم نرفتن و ظلم نکردن به دیگران ترویج و زمینه ساز ظهور حضرت حجت باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی ظهر امروز در نشست مدیران مدارس علمیه استان قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه کارمندی، اظهار داشت: در آستانه شهادت شهیدان رجایی و باهنر هستیم این دو شهید به حقیقت الگوی جامعه کارمندی و دو مدیر طراز انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی ضمن تبریک هفته دولت، خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است که خدمات دولت جمهوری اسلامی به رغم تمام محدودیت‌ها و فشارها، در همه ابعاد تبیین گردد و آورده‌های کلانی که موجب عزت و سربلندی کشور بوده، برای همگان بیان شود.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به عملکرد دولتمردان، تصریح کرد: با اشاره به منویات و توصیه‌های رهبری در بخش‌های مختلف کشور اعم از اقتصاد، تولید و سازندگی، امیدبخشی به جامعه اسلامی ضرورت دارد و دولتمردان در هر بخشی که فعالیت می‌کنند عنایت ویژه به فرامین سازنده رهبر حکیم انقلاب داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس حدیث شریف امام علی(ع) "دولة الکریم ﻳُﻈْﻬِﺮا مَناقبه"، دولت کریمه در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مناقب و ارزش‌های خود را به ظهور و بروز برساند و در مسیر اصول و سیاست‌های راهبردی نظام تلاش کند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به برپایی مراسم پیاده روی اربعین حسینی عنوان کرد: حضور میلیون‌ها زائر در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) و کربلا بدون هیچگونه مشکلی در تردد، اسکان و تغذیه به برکت وجود ائمه اطهار و تلاش خادمان امام حسین(ع) است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: باید در مسیر پیاده روی اربعین حسینی در کنار فلسفه زنده نگهداشتن این جریان فکری، پیام و رسالت مکتب عاشورا مبنی بر ظلم ستیزی، زیر بار ظلم نرفتن و ظلم نکردن به دیگران ترویج و زمینه ساز ظهور حضرت حجت باشیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha