یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدجلال حسینی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت:طبق آمار در ایام اربعین امسال بیش از ۲۲ میلیون عاشق و دلداده اهل بیت علیهم السلام و سیدالشهدا (ع) در کربلا حضور یافتند و بزرگترین اجتماع بشری را در تاریخ رقم زدند که حامل پیام های بسیاری برای بدخواهان و دشمنان بود.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تسلیت ایام محرم حسینی در سخنانی اظهار داشت: برعکس آنچه که دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی می اندیشیدند، راهپیمایی اربعین امسال نسبت به سال های گذشته از شکوه و عظمت ویژه ای برگزار بود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: طبق آمار ایام اربعین امسال بیش از ۲۲ میلیون عاشق و دلداده اهل بیت علیهم السلام و سیدالشهدا (ع) در کربلا حضور یافتند و بزرگترین اجتماع بشری را در تاریخ رقم زدند که حامل پیام های بسیاری برای بدخواهان ودشمنان بود.

استاد حوزه با تقدیر از کسانی که در ایجاد این حماسه تاریخی نقش آفرین بودند، عنوان کرد: کسانی که به هر نحو ممکن در اربعین امسال نقش آفرین بودند اجر و پاداش خود را از اهل بیت علیهم السلام خواهند گرفت و امیدواریم که سال به سال شاهد شکوه و بصیرت ملت ایران و دیگر مسلمین در چنین روز بزرگی باشیم.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه امسال حضور روحانیون و طلاب در راهپیمایی اربعین حسینی بسیار چشمگیر بود، افزود: یکی دیگر از مواردی که امسال باید به آن توجه کنیم، برگزاری اجتماع عظیم اربعین حسینی با مدیریت خود مردم به بهترین نحو ممکن بود به طوری که در این رویداد جهانی حادثه ای که کام زائرین سید الشهدا را تلخ کند روی نداد که جای بسی شکر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha