شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک جامعه است و باید برای رفع مشکلات مربوط به تأمین نیرو در دستگاه‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با تأکید بر لزوم حضور مستمر و موثر اعضا در این جلسات، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های مرتبط نباید نسبت به این جلسات بی‌اعتنا باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: جلسات باید با مشارکت همه اعضا برگزار و فرصت صحبت کردن به همه داده شود.

وی افزود: قطعا پیشنهادهای اعضا قابل پیگیری است و انتظار داریم از این پس اعضا هم در جلسات مشارکت موثری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه نشستن در جلسات مسئولیت آور است، اظهار کرد: نباید به جلسات بی‌اعتنا باشیم، چون در این صورت به تکالیف خود عمل نکرده‌ایم.

وی در ارتباط با اردوهای آموزش و پرورش نیز اضافه کرد: به گفته دانشمندان اردوهای اخلاقی، تربیتی و ورزشی لازم است و موجب تخلیه هیجانات نوجوانان و جوانان می‌شود.

وی ادامه داد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک جامعه است و لازم است برای رفع مشکلات مربوط به تأمین نیرو در دستگاه‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: در کنار آن باید تعدادی از مشاوران به عنوان ناظر حضور داشته باشند و بر فعالیت و رفتار دانش آموزان به منظور اصلاح آنها نظارت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha