شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ هفتمین دوره کنگره بین المللی ادبیات عاشورایی به میزبانی دانشگاه تبریز روز ۲۱ شهریور با حضور محققان و مداحان ایرانی و چهار کشور خارجی و شرکت‌کنندگان کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، احمد فرشبافیان دبیر هفتمین کنگره‌ بین المللی ادبیات عاشورایی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: کنگره طبق روال سال‌های قبل، امسال نیز با حضور محققان، مبلغان، مداحان، اندیشمندان و شعرایی از کشورمان و همچنین کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان، گرجستان و عراق برگزار خواهد شد.

فرشبافیان از برنامه تجلیل از تعداد ۱۹ نفر از فعالان ادبیات عاشورایی کشور در جریان برگزاری کنگره خبر داد و افزود: شخصیت‌هایی از جبهه مقاومت و چهره‌های علمی استانی و کشوری هم در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: میهمانان این کنگره به همراه منتخبان استانی و کشوری عازم سفر زیارتی و معنوی عتبات عالیات خواهند شد که برنامه‌های مفصلی در این سفر معنوی تدارک دیده شده است.

دبیر هفتمین کنگره‌ بین المللی ادبیات عاشورایی از مردم ولایتمدار و عاشورایی ایران اسلامی بخصوص آذربایجان‌شرقی دعوت کرد با حضورِ پرشور در کنگره بین‌المللی ادبیات عاشورایی، وحدت و یکپارچگی خود را حول مکتب اهل‌بیت (ع) و امام حسین(ع) به همگان نشان دهند و نقش خود را در برگزاری باشکوه کنگره ایفا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha