شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: امروز در سطح بین الملل آمریکا تصمیم گیرنده نیست و این مسئله نشان دهنده افول این کشور در دنیا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان؛ حجت‌الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان امروز در رزمایش بزرگ سرشبکه‌های فرهنگی هنری بسیج استان با نام «مثل مصطفی» در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد، گفت: با حضور پرشکوه مردم در پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلا و استان‌ها بار دیگر برگ زرینی در طول تاریخ ثبت شد.

وی با بیان اینکه این حضور گسترده مردم از سراسر جهان نشان دهنده توسعه اسلام در دنیا است، تصریح کرد: این پیاده‌روی حماسی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

حجت‌الاسلام بیگدلی افزود: برای ارزیابی دستاوردهای انقلاب اسلامی باید دنیای پیرامون خود را به خوبی شناسایی کنیم و ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید در دنیا دو تفکر حاکم بود، عنوان کرد: تفکر نظام سرمایه داری به رهبری آمریکا و تفکر نظام کمونیستی به رهبری شوروی و این دو تفکر در دنیا نهادینه شده بود و هیچ کشوری نمی‌توانست با این تفکرات مقابله کند، در حالی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن زمان شکل گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: نظام غرب با تفکرات سرمایه داری و کمونیستی در دنیا یکه تازی می‌کرد و آنچه امروز ما شاهد آن هستیم نظام کمونیستی فروپاشیده است و تفکرات غربی نیز در حال فروپاشی است و به فرموده مقام معظم رهبری، انتقال قدرت از غرب به شرق در حال وقوع است و این انتقال قدرت برای کشورهای غربی بسیار دردناک و زجر آور می‌باشد.

وی با بیان اینکه این انتقال قدرت در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و…. اتفاق افتاده است، بیان کرد: این انتقال قدرت در برخی ابعاد نامحسوس و غیر قابل لمس و در برخی ابعاد دیگر کاملا مشهود است.

حجت‌الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: امروز در سطح بین الملل آمریکا تصمیم گیرنده نیست و این مسئله نشان دهنده افول این کشور در دنیا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha