شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حمله تروریستی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس اعلام کرد: در تیراندازی کور ۲ نفر ناشناس به سمت نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهرستان نورآباد ممسنی، یک نفر شهید و سه نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از فارس، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس با اعلام این خبر گفت: حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور ۲ نفر راکب موتور سیکلت اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، می کنند.

دبیر و سخنگوی شورای تأمین استان فارس ادامه داد: ضاربین پس از این حمله کور که موجب آسیب رسیدن به ۴ نفر از عزیزان بسیجی از ناحیه سینه به بالا گردید، متواری شدند که دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در پی دستگیری آنان هستند.

براساس اعلام معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس، متأسفانه در این حادثه یکی از عزیزان بسیجی به دلیل شدت جراحات وارده، به شهادت رسید و ۳ نفر هم مجروح شدند. یکی از مجروحین به بیمارستان‌های شیراز اعزام و ۲ مجروح دیگر در شهرستان بستری و تحت مداوا می باشند که حال همه مجروحین پایدار و تحت کنترل است.

گفته می شود بسیجی مدافع امنیت که در این حمله کور تروریستی به شهادت رسید، یاسر شجاعیان نام دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رامین IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    2 0
    سلام خدا بر شهیدان راه حق
  • علی دارابی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    2 2
    شهادتت مبارک یاسر جان. انشالله که با ارباب بی کفنمان ابا عبدالله الحسین محشور گردی. همیشه در خاطرمان جاوید خواهی ماند بزرگ مرد با صفا و با صداقت
  • c@g IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 1
    لعنت ب خائن و مزدور و تجزیه طلب و افراد جاهل
  • عبدالحسن CA ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    درود به شرفت مرد بزرگ