شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: امنیت ابتدایی‌ترین و مهم‌ترین نعمت برای هر جامعه‌ای محسوب می شود وکسانی که از روی بی‌بصیرتی و یا خدایی ناکرده شیطنت به دنبال ضربه زدن به کشورند عوامل دشمن محسوب می‌شوند و باید از آنان به شدت دوری کرد.

ماموستا محمدامین راستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: امنیت ابتدایی‌ترین و مهم‌ترین نعمت برای هر جامعه‌ای می‌باشد، بنابراین همه در راستای حفظ امنیت جامعه خویش به نوعی مسئول هستیم و وظیفه داریم پاسدار آن باشیم.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به این که دشمن همواره تلاش دارد امنیت را در ایران دستخوش تلاطم کند، افزود: با از بین رفتن امنیت بی‌شک وحدت مذاهب، اقوام و فرهنگ‌ها در داخل کشور هم از بین می رود، بنابراین باید در مقابل هر توطئه و دسیسه‌ای هوشیار و با بصیرت عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان هرگز دوستدار و غم‌خوار ملت ایران نبوده و نیستند، گفت: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان کینه و دشمنی خود را در عمل آغاز کردند و امروز این دشمنی را به نهایت رسانده‌اند لذا هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند به آنها اعتماد کند زیرا در عمل چهره پلید و شیطانی خود را نشان داده‌اند.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه وحدت عامل اصلی و نقطه قوت ملت ایران در برابر دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز بوده است، اظهار کرد: وحدت مذهبی و فرهنگی در کشور نقطه قوت ملت ایران در برابر توطئه‌های سخت و نرم دشمنان بوده و هست، بنابراین دشمن امروز دو حوزه وحدت و امنیت داخلی ما را هدف قرار داده است، لذا کسانی که از روی بی‌بصیرتی و یا خدایی ناکرده از روی شیطنت به دنبال ضربه زدن به این دو حوزه هستند عوامل دشمن محسوب می‌شوند و باید از آنان به شدت دوری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha