شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1107994
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
تبریز

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین سوگواره عکس محرم «به نشانی علم» خبر داد.

مرتضی شفیعی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی (فهما) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز گفت: با توجه به استقبال هنرمندان رشته عکاسی و درخواستهای مکرر کانونهای فرهنگی هنری مهلت ارسال آثار به نخستین سوگواره به نشانی علم تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندانی که هنوز موفق به ارسال آثار خود به این جشنواره هنری نشده اند؛ می توانند آثار خود را به دبیرخانه سوگواره از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۵۴۲۰۹۷۴ ارسال کنند.

شفیعی با بیان این‌که هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، افزود: این آثار باید با محوریت موضوع روایت جلوه‌های بصری از حضور کودکان و نوجوانان در هیأت‌ها و مجالس عزاداری، آیین‌ها و سنت‌های سوگواری در ماه‌های محرم و صفر و همچنین خادمی کودکان و نوجوانان در هیئت‌های عزاداری باشد.

وی ادامه داد: بخش ویژه سوگواره عکس «به نشانی عَلَم» شامل (مجموعه‌عکس و تک‌عکس) با موضوع پیاده‌روی اربعین حسینی با محوریت تصویرنگاری از پیاده روی زائران کودک و نوجوان در ایام اربعین به سمت کربلا طراحی شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا مهلت مقرر آثار خود را دراین موضوع ارسال کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی ترویج فرهنگ عاشورا با بهره‌مندی از ظرفیت هنر عکاسی را از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد دانست و افزود: داوری آثار از اول مهر ماه آغاز و مراسم تجلیل از برگزیدگان این رویداد هنری همزمان با سالروز میلاد رسول گرامی اسلام(ص) در تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha