شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید محمدآقامیری

حوزه/استاندار قم با تاکید بر اهمیت شناخت و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان، تصریح کرد گفت: ثروت و سرمایه اصلی کشور، نیروی انسانی و نسل جوان آن است که می‌تواند جامعه را از گردنه‌های مختلف به سلامت عبور دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید محمد آقامیری در مراسم بهره‌برداری طرح های آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه این وزارتخانه در تربیت نسل جدید، خاطرنشان کرد: فرهنگ باید محور فعالیت‌های جاری استان باشد و در این بین مدارس مهمترین نهاد برای اجرای این برنامه‌ها است.

استاندار قم با اشاره به نقشه و توطئه‌ صدساله دشمنان علیه فرهنگ، دین و نظام تربیتی کشورمان، اظهار داشت: در چنین شرایطی لازم است تا با اقدام و برنامه متقابل و بازدارنده مانع از تاثیرگذاری اهداف شوم دشمنان شد.

آقامیری با تاکید بر اهمیت شناخت و شکوفایی استعداد دانش آموزان، تصریح کرد گفت: ثروت و سرمایه اصلی کشور نیروی انسانی و نسل جوان آن است که می تواند جامعه را از گردنه‌های مختلف به سلامت عبور دهد.

استاندار قم‌ با تاکید بر اینکه دشمنی دشمنان به خصوص در مباحث فرهنگی تمامی ندارد، اضافه کرد: دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند و باید در کنار خانواده، زمینه تربیت سالم و صحیح در مدارس نیز به نحوی شایسته انجام شود.

وی با بیان اینکه مادر مهمترین نقش را در تربیت فرزند دارد، گفت: باید نظام تربیتی در مدارس، مساجد و خانواده در یک محور و راستا انجام گیرد.

آقامیری ادامه داد: در تقسیم نیروها و معلمان در سطح مدارس مختلف استان قم باید رویه ای در پیش گرفته شود که کمترین تاثیر منفی بر معیشت معلمان در موضوع حمل و نقل وارد نماید.

وی با تاکید بر رسیدگی به مطالبات به حق معلمان، یادآور شد: آموزش و پرورش از فرصت طرح نهضت ملی مسکن برای خانه دار شدن فرهنگیان فاقد مسکن استفاده حداکثری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha