یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری این انقلاب، با وجود توطئه‌های فراوان ۴۵ ساله از سوی جبهه استکبار جهانی، داشتن اندیشه و روحیه عاشورایی ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی امروز در همایش مدیران مدارس آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور که در محل تالار معلم تبریز برگزار شد، اظهار داشت: رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری این انقلاب، با وجود توطئه‌های فراوان ۴۵ ساله از سوی جبهه استکبار، داشتن اندیشه و روحیه عاشورایی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه برقراری و تنظیم درست روابط انسانی در مدیریت مدارس جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: کمک به دانش‌آموزانی برای شناخت مسائل بلندمدت خود که در اثر زلال بودن قلب و اندیشه تحت تأثیر دیگران قرار می‌گیرند، از نکات ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود: می‌توان گفت مدیران و معلمان نمی‌توانند بدون تأثیر مستقیمی که از رفتار خود بر دانش‌آموزان می‌گذارند در تعلیم و تربیت آنان موفق شوند.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی تربیتی و آموزشی باید برای رفع نیاز جامعه برنامه داشت و برنامه ریز، مولف، مربی، محقق، معلم و دانش آموز باید در جامعه حلال مشکلات باشند، تا تعاون و همکاری اجتماعی در اندیشه، گفتار و کردار همه نمایان باشد.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: در تعلیم و تربیت، متعلم باید در عین حال که استقلال فکری خود را در چارچوب اصول حفظ می‌کند، فردی اجتماعی و پذیرای قوانین صحیح اجتماعی و آماده برای کار گروهی باشد و در کارهای سیاسی نیز به‌عنوان یک تکلیف مهم و حساس شرکت کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha