دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
اوقاف بوشهر

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گسترش فرهنگ وقف در میان اقشار مختلف را در راستای جریان سازی فرهنگ وقف از جمله اهداف برگزاری این ستاد عنوان کرد و گفت: این ستاد در نظر دارد با انسجام و تمرکز در موضوعات و مباحث مختلف وقف، زمینه گرایش مردم برای ایجاد وقف های جدید که با نیازهای روز جامعه همسو باشد را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اولین جلسه ستاد هفته وقف استان بوشهر صبح امروز به ریاست حجت الاسلام اسماعیل پور مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان و معاونین، رؤسا و کارشناسان ستادی در دفتر مدیر کل اوقاف استان برگزار شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در این جلسه بر مشارکت جدی کلیه ادارات اوقاف شهرستان ها در برگزاری برنامه های دهه وقف تاکید کرد و گفت: امیدواریم این سنت حسنه وقف هر چه باشکوه تر در سطح جامعه تشویق و ترغیب شود و استقبال آحاد جامعه به فرهنگ وقف و امور خیریه بیشتر از گذشته شود.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور گسترش فرهنگ وقف در میان اقشار مختلف را در راستای جریان سازی فرهنگ وقف از جمله اهداف برگزاری این ستاد عنوان کرد و افزود: این ستاد در نظر دارد با انسجام و تمرکز در موضوعات و مباحث مختلف وقف، زمینه گرایش مردم برای ایجاد وقف های جدید که با نیازهای روز جامعه همسو باشد را فراهم کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha