شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه

حوزه/ دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه گفت: مردمی سازی و خصوصی‌سازی ورزش با رویکرد فرهنگی و دینی انجام شود و پیوست‌ فرهنگی در واگذاری اماکن ورزشی مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مهدی پناهی روز پنج‌شنبه در جلسه ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه در مشهد مقدس که با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار زیادی در زمینه ورزش طلاب و ترویج فرهنگ ورزش در کشور انجام داده است.

وی ادامه داد: ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه می‌تواند اتاق فکر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان باشد و خروجی برنامه‌های ستاد نیز در وزارتخانه مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام پناهی ابراز کرد: ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه آمادگی دارد اجرای پروژه‌هایی که با اولویت مباحث فرهنگی در وزارتخانه همخوانی دارد را بر عهده بگیرد.

وی خواستار حمایت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه شد و بیان کرد: در کنار این مهم، عضویت ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه در شورای‌عالی ورزش کشور ضروری است.

دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه اظهار کرد: مردمی سازی و خصوصی‌سازی با رویکرد فرهنگی و دینی انجام شود و نباید مجموعه‌ها به هر شخصی واگذار شود؛ پیوست فرهنگی در واگذاری اماکن هم مدنظر باشد.

وی یادآور شد: نظام‌نامه فرهنگی ورزش کشور قابلیت این را دارد که در ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه مطرح و بازنگری شود.

حجت‌الاسلام پناهی تصریح کرد: همه برنامه‌های ورزشی لازم است همراه با پیوست فرهنگی باشد.

در ادامه این نشست اعضای ستاد راهبری به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha