شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید کاظم نورمفیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: دعوت مردم به بندگی خدا از دیگر وظایف حوزه های علمیه است و اگر این دعوت توام با عمل صالح نباشد قطعا هیچ فایده ای نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، در نشست صمیمی با اساتید حوزه علمیه امام خمینی(ره) گرگان ، گفت: مهم ترین وظیفه اساتید و مربیان حوزه های علمیه تبلیغ دین و دعوت به الی الله است و لذا اساتید حوزه های علمیه باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند چون دعوت به الی الله مهم تر از انتقال علم است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: دعوت مردم به بندگی خدا از دیگر وظایف حوزه های علمیه است و اگر این دعوت توام با عمل صالح نباشد قطعا هیچ فایده ای نخواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرایط امروز حوزه ها با گذشته تفاوت بسیاری کرده است، بر لزوم به روز بودن حوزه علمیه به دانش روز تاکید کرد و گفت: باید کمیت و کیفیت حوزه های علمیه امروز ما توسعه پیدا کند.

آیت الله نورمفیدی خطاب به اساتید حوزه اظهار داشت: رفتار و برخورد خوب ، برادرانه و خیرخواهانه شما با طلاب می تواند در هدف مقدسی را که برعهده دارید موثر واقع شود.

وی افزود: در دنیای امروزی شرایط زمان ایجاب می کند حوزه های علمیه با مطالعه ،تحقیق و بررسی به شبهات جوانان پاسخ دهند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پایان از دلسوزی و احساس مسئولیت اساتید حوزه های علمیه تقدیر و تشکر کرد و گفت: شما مروجان اسلام و مکتب اهل بیت (ع) و شاگردان مکتب امام صادق (ع) هستید و در این هدف مقدس به اهل بیت (ع) توسل بجویید و از آنها استمداد بطلبید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha