شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام امیریان گفت: بازدید از خانواده شهداء،تجلیل از اساتیدجانباز و پیشکسوت عرصه جهاد در مدارس علمیه، غبار روبی مزار شهداء، برگزاری مسابقه کتابخوانی، مسابقات ورزشی و تهیه روز شمار هفته دفاع مقدس، بخشی ازبرنامه های واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان است.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان درباره برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در مدارس حوزه علمیه استان اصفهان اظهار کرد: شهداء و ایثارگران می توانند بهترین الگو برای جوانان باشند، لذا گرامیداشت این ایام خود نوعی جهاد است.

وی در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس ابراز داشت:یکی از برنامه ها برگزاری برنامه سراسری جهاد و مقاومت از تاریخ ۲۹ شهریور و همزمان با پخش زنده سخنرانی حضرت امام خامنه ای درجمع ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در ۴۰مدرسه علمیه و مراکز حوزوی مرتبط بود.

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان ضمن اشاره به فضاسازی محیطی مدارس علمیه استان متناسب باهفته دفاع مقدس در مورد سایر برنامه های این هفته عنوان کرد: تجمع بیش از ۱۵۰ نفر از طلاب جدیدالورود شهر اصفهان در روز۳۰ شهریور در اداره کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس که همراه با قرائت زیارت عاشورا در کنار قبور شهداء گمنام ، روایتگری راویان ، سخنرانی و بازدید از نمایشگاه و استفاده از فضای دیجیتال موزه از دیگر برنامه های بوده است.

وی در مورد سایر برنامه هفته دفاع مقدس بیان کرد: بازدید از خانواده شهداء ،تجلیل از اساتیدجانباز و پیشکسوت عرصه جهاد در مدارس علمیه ،غبار روبی از مزار شهداء ، برگزاری مسابقه کتابخوانی، سرکشی از خانواده های شهداء و ایثارگر و تهیه روز شمار هفته دفاع مقدس از سایر برنامه های واحد قرآن و تهذیب در این ایام است.

حجت الاسلام امیریان با بیان اهمیت ارائه یاد و خاطرات جنگ و ایثارگری دوران دفاع مقدس گفت: لیستی از بهترین راویان دفاع مقدس تهیه و در اختیار بیش از ۳۸ معاون تهذیب مدارس علمیه استان قرار داده شد تا به فراخور وقت از آنان دراین هفته دعوت شود، همچنین برنامه مشابهی در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان نیز با حضور اساتید برگزارخواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha