شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: همه باید به آموزش و پرورش کمک کنیم و رسالت خطیر تعلیم و تربیت به خوبی در مدارس محقق شود تا نسلی مومن و انقلابی پرورش و تربیت یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا، این هفته را یادآور و نماد مقاومت، پایداری، ایثار، رشادت و پیروزی ملت ایران در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و حراست از خاک پاک ایران و برگ زرینی در تاریخ کشور دانست و اظهار داشت: حضور حماسی ملت وفادار ایران در دفاع مقدس نشان از اوج وحدت، حول محور ولایت فقیه، رهبری و امامت امت بود و به دفاعی جانانه در مقابل تجاوز وحشیانه دشمن و نماد عظیم غرور و افتخار ملی مبدل شد.

امام جمعه برازجان با تبریک هفته بازگشایی مدارس به فرهنگیان و دانش آموزان، گفت: زیربنا، اساس و فرهنگ جامعه ما تحصیل است، باید همه جا را سنگر خود تلقی کنیم، اگر در اداره‌ای یا مدرسه هستیم باید برای اعتلا و اقتصاد و پیشرفت تلاش کنیم.

وی ادامه داد: همه باید به آموزش و پرورش کمک کنیم تا این رسالت خطیر تعلیم و تربیت به خوبی در مدارس محقق شود تا نسلی مومن و انقلابی پرورش و تربیت یابد.

حجت الاسلام مصلح، با تبریک ثبت جهانی کاروانسرای مشیرالملک برازجان، گفت: این اولین مجموعه‌ای است که در استان ثبت جهانی شد که باعث رونق گردشگری و جذب گردشگر در شهرستان خواهد شد و لذا از مجموعه میراث فرهنگی و مسئولان شهرستان تشکر می‌کنم.

وی با تشکر از مردم، فرمانداری، سپاه، نیروی انتظامی، شهرداری، مدیران نهادها و ادارات، موکب داران، خیران و هیأت مذهبی در اجتماع بزرگ اربعین و دو ماه عزاداری و پیاده روی بزرگ ولایت، اظهار کرد: سعی شود در مسیر کربلا و مرز شلمچه و پیاده روی اربعین از دو موکب فعال با تمام امکانات جهت خدمت رسانی به زائرین در سال آینده استفاده شود.

حجت الاسلام مصلح با اشاره به سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان دشتستان، خاطرنشان کرد: با حمایت و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار، زمینه صادرات خرما فراهم شود تا نخلداران و کشاورزان ما احساس ضرر نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha