پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کبیری

حوزه/با حضور جانشین فرمانده سپاه قم و مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان، پایگاه مقاومت بسیج مدرسه علمیه سجادیه دستجرد در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار مهدی کبیری پور در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش و اهتمام بسیج طلاب قم برای افتتاح این پایگاه در شهر دستجرد اظهار داشت: تقویت و توسعه شجره طیبه بسیج در مناطق مختلف به خصوص با رویکرد اقشار بسیج، بی شک توأم با برکات و دستاوردهای مهمی خواهد بود از جمله این که ما در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و تقویت فرهنگ و روحیه انقلابی و ایمانی در سطح جامعه گام های بهتر و قوی تری برداریم.

حجت الاسلام سیدروح الله سیدحقی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم نیز گفت: در حال حاضر حدود ۱۱۰ پایگاه مقاومت بسیج تحت اشراف این سازمان در سطح استان قم مشغول به فعالیت است و راه اندازی پایگاه بسیج در مدرسه علمیه سجادیه دستجرد در راستای توسعه و تقویت فرهنگ بسیجی در بین طلاب عزیز، جدیدترین اقدام این سازمان در همین راستا به شمار می ورد.

همچنین گفتنی است سردار کبیری پور پس از افتتاح این پایگاه، طی سخنانی در مراسم گرامیداشت شهدای روحانی که به همت پایگاه بسیج طلاب و روحانیون مدرسه علمیه سجادیه دستجرد در مسجد اعظم این شهر برگزار شد، بیان داشت: امروز باید مراقب باشیم دشمن در حال جنگ فکری و تبلیغ کاذب بین جوانان ما است و در این راستا در برخی تریبونهای رسمی کشورهای خود و متاسفانه در تریبونهای معاند داخلی نیز تبلیغات وسیعی راه انداخته اند.

وی افزود: برای مقابله با توطئه های دشمن به خصوص در جنگ نرم ما باید هر چه بیشتر از ظرفیت بسیج مردمی استفاده کنیم چرا که با روحیه انقلابی و بسیجی همچون گذشته به خواست و لطف الهی می توانیم بر فتنه های جدید دشمن نیز غلبه نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha