یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر ستاد کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی از راهیابی ۳۶ باب از کانون‌های مساجد این استان به مرحله کشوری چهارمین رویداد ملی فهما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مرتضی شفیعی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی(فهما) امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهارمین رویداد ملی «فهما» همزمان با سراسر کشور در این استان نیز آغاز شد و در مدت زمان ثبت این فعالیت‌ها که تا تابستان سالجاری ادامه داشت، کانون فرهنگی هنری استان فعالیت‌های خود را در بخش‌های مختلف سامانه بچه‌های مسجد ثبت کردند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی (فهما) ادامه داد: در چهارمین رویداد ملی فهما که با هدف شناسایی، ساماندهی، به‌کارگیری نیروهای متخصص و متعهد مسجدی و انگیزه بخشی به استعدادهای فرهنگی هنری طراحی و اجرا شد، هر کانون فرهنگی هنری برای رقابت با سایر کانون‌ها پس از انتخاب سه رواق، فعالیت‌های مربوط به هر رواق را ثبت کرده و بر اساس بیشترین امتیاز یکی از سه رواق مورد ارزیابی قرار گرفته و با سایر کانون‌ها رقابت کرد.

وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری بر اساس امتیازات کسب شده در رویداد فهما، برنامه‌های جنبی و ظرفیت‌های میدانی خود برای رقابت با سایر کانون‌های برتر استان‌ها در رواق‌های ۱۲ گانه سامانه بچه‌های مسجد و طرح «مسجد، کانون نشاط»، به ستاد فهمای کشور معرفی شده‌اند.

گقتنی است در رواق ترنج کانون باب الحوائج شهرستان ملکان و کانون نبی اکرم تبریز، در رواق دانش کانون الزهرا و کانون نورالطریق تبریز، در رواق سرود کانون هاتف تبریز و کانون راسخون مراغه و در رواق فن‌آوری کانون ولایت اسکو و کانون شمیم ولایت تبریز به مرحله کشوری راه یافتند.

همچنین در رواق فیلم کانون وادی مقدس مرند و کانون محمد حنفیه تبریز در رواق قلم کانون حضرت ابراهیم(ع) تبریز و کانون حضرت معصومه(س) جلفا، در رواق کار آفرینی کانون شهید تجلایی کلیبر، کانون انتظار بستان آباد و کانون رحمان آذرشهر و در رواق کتاب کانون نورالعلم هشترود و کانون محراب اندیشه تبریز برای رقابت با کانون‌های فعال کشوری معرفی شدند.

کانون‌های حضرت سکینه مرند و ایثار تبریز در رواق نمایش، کانون‌های الغدیر شبستر و شهید نهادی تبریز در رواق همدلی، کانون‌های خاتم الانبیا و امام حسین(ع) تبریز در رواق نور و کانون‌های اصحاب المهدی(عج) و آرمان فرهنگ و هنر تبریز و کانون شیخ عماد اهر در رواق رسانه به عنوان برگزیدگان استانی انتخاب شدند.

همچنین در طرح مسجد کانون نشاط کانون‌های شهید اجاقی، انصارالزهرا، رهپویان یاس، امام رضا(ع)، نور ولایت و شهدای غواص تبریز، کانون یاس کبود بناب، کانون وحدت سراب، کانون شهید فهمیده عجب شیر و کانون شهید علم الهدی شبستر به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha