شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی نژاد گفت: وظیفه همه ماست که قدردان زحمات خانواده‌های معزز و معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه شب گذشته در نشست مسئولین شهرستان با رزمندگان، جانبازان و آزادگان، ضمن تبریک هفته وحدت به جایگاه شایسته و وارسته رزمندگان و شهدای والامقام اشاره کرد و اظهار داشت: جانبازان و رزمندگان از روحیه الهی و شهادت طلبی بالایی برخوردار بودند.

وی افزود: این عزیزان با همان اخلاصی که دارند باید این روحیه ارزشمند خود را همواره زنده نگه دارند.

امام جمعه عسلویه خطاب به مسئولین گفت: وظیفه همه ماست که قدردان زحمات خانواده‌های معزز و معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان باشیم.

حجت الاسلام هاشمی‌نژاد با اشاره به مشکلات و مطالبات خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان، یادآور شد: مسئولین امر باید به نحوی صحیح و مطلوب جوابگوی خواسته‌های این عزیزان باشند.

وی در پایان ضمن تشکر از فعالیت‌های مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، خواستار رفع مشکل آب و مشکل اشتغال جوانان شهرستان عسلویه و اصلاح آلاینده‌های زیست محیطی که دغدغه رزمندگان، مسئولین و همه مردم شهرستان عسلویه است، شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha