شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیرحوزه علمیه استان قزوین به‌مناسبت فرارسیدن هفته وحدت، در پیامی این هفته خجسته و نورانی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به‌مناسبت فرارسیدن هفته وحدت حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی در پیامی این هفته خجسته و نورانی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدنِ هفدهم ربیع‌الاول، زادروز خجسته‌ تجلی رحمت خدا بر بشریت و پیام‌آور وحدت و معرفت حضرت ختمی مرتبت(ص) و خلف صالحش ششمین ستاره‌ سلسله‌ عترت و امامت حضرت امام جعفر صادق(ع) را صمیمانه به حضور تمامی همشهریان به ویژه روحانیون، اساتید، طلاب حوزه علمیه قزوین شادباش و تهنیت می‌گویم.

هفته وحدت، فرصت مناسبی است تا ضرورت همبستگی و یک‌دلی جهان اسلام به‌ویژه در این زمان پُر از فتنه و آشوب، با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد و امروز وحدت بین همه مذاهب لازم و ضروری است، به‌خصوص در شرایط امروز که دشمنان می‌خواهند شیعه و سنی سلاح بردارند و به جان هم بیافتند و نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، جز شادی دشمنان اسلام.

آنچه که تاکنون کشور ما و دین ما را از کینه دشمنان و دام صیادان و شیادان و شیاطین رها ساخت، تنها هوشیاری در قبال مسائل و اتحاد و یکپارچگی است و دشمنان سعی بر ایجاد تفرقه میان برادران شیعه و سنی دارند، اما نتوانسته‌اند و توطئه‌ آنان اثری نخواهد کرد.

بنده به نمایندگی از خانواده حوزه علمیه استان قزوین بار دیگر میلاد نبی مکرم اسلام، پیامبر مهربانی‌ها، حضرت محمد(ص) و همچنین ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق(ع) را محضر حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه، همچنین به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای و مردم شریف استان قزوین تبریک و تهنیت عرض نموده، امید آن دارم که با بهره‌گیری از تعالیم دین مبین اسلام و شریعت پیامبر وحدت آفرین، در سایه آرمان‌های مقدس امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی موفق و سربلند باشیم.

اصغر عرفانی
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha