پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
طباطبایی

امام جمعه اصفهان گفت: لغزشگاه‌های زیادی در مسیر وجود دارد که باید از آنها بهراسیم اما اگر به قله معرفت برسیم ترسی از این امر وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: جنس فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نوع اجرایی است و از این بابت فعالیت شبانه روزی و متنوع را می طلبد و باید ریاست در کنار خود از جوانان پرکار و فعال برای حسن انجام کار بهره ببرد.

وی در ادامه به سالروز میلاد حضرت محمد(ص) اشاره و تأکید کرد: براساس روایات و آیات متعدد در وصف و توصیف حضرت محمد(ص) انسان در تعجب از این میزان حمایت خداوند از یک انسان است و اطاعت محض از او را سفارش کرده است.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: خداوند در آیات و احادیث مکررا افرادی را که با رفتار و کردارشان باعث اذیت پیامبر اکرم (ص)می شدند، نهیب و تشر می زند و بر مراقبت و حامی بودن تاکید دارد.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام صادق(ع) گفت: لغزشگاه‌های زیادی در مسیر وجود دارد که باید از آنها بهراسیم اما اگر به قله معرفت برسیم، ترسی از این امر وجود ندارد.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: امامان معصوم ما در حقیقت مصداق بارز کسانی هستند که به قله معرفت رسیده اند و برای آنها ترسی از لغزشگاه‌ها نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha