جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: از ظرفیت‌های داخل و خارج استان برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف استفاده شود و برنامه‌های فرهنگی بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز در یکصد و بیست و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی از جمله برگزاری جشنواره‌های مختلف، مانع بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های موجود و برش‌های متنوع در قالب‌های مختلف برای گسترش فرهنگ در حوزه‌های عمومی از جمله حجاب و عفاف استفاده کرد.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه در این راستا بایدها و نبایدهای دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های داخل و خارج استان برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف استفاده شود و برنامه‌های فرهنگی بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خواستار ایجاد پارک بانوان در شهرستان‌ها برای انجام فعالیت‌های فرهنگی ورزشی بانوان شد.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از نظرات وایده های کارشناسان و افراد توانمند و موثر، تصریح کرد: در مسئله حجاب و عفاف نیازمند اقدامات فرهنگی هستیم تا فرد دارای اعتقادات ضعیف را با مسائل فرهنگی مرتبط قانع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان یادآور شد: اصلاح افراد آسیب دیده در جامعه‌ زمان بر خواهد بود و لذا باید از معرفت افزایی عمومی و خصوصی استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اختصاص اعتبارات و کمک دستگاه‌های اجرایی در حوزه حجاب و عفاف را ضروری دانست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha