شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا سیداحسن حسینی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: بی‌گمان با تعامل مردم و دیگر دستگاه‌های متولی، می‌توان شاهد امنیتی پایدار و پربرکت در خطه استان کردستان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج در سخنانی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: اخلاق و رفتار و نیز تعامل سازنده با مردم از سوی نیروی انتظامی زمینه‌ای برای ایجاد اعتماد بیشتر به این نیروی خدوم است، لذا توقع داریم که این تعاملات سازنده بین مردم و نیروی انتظامی بیش از گذشته توجه شود.

امام جمعه موقت سنندج گفت: همه مردم از تلاش‌های نیروی انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی در ایجاد امنیت پایدار در کشور به‌ویژه در استان کردستان رضایتمند هستند.

وی بیان کرد: بی‌گمان با تعامل مردم و دیگر دستگاه‌های متولی، می‌توان شاهد امنیتی پایدار و پربرکت در خطه استان کردستان باشیم.

ماموستا حسینی به سالروز ولادت رسول اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: همه ما برای داشتن یک زندگی خوب و درست و نیز آخرتی نیکو باید زندگی رسول اکرم(ص) را الگوی خویش قرار دهیم، لذا با وحدت و یک صدا شدن مومنین و جهان اسلام می‌توان بر دشمنان پیروز شد.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: کردستان به عنوان مهد عشق و عرفان و نیز محبت به رسول خدا(ص) و اهل بیت(ع) در کشور شناخته می‌شود و در ماه ربیع الاول هر سال شاهد برگزاری برنامه‌های شاد و جشن‌های میلاد پیامبر اکرم(ص) با حضور پرشور مردم این خط از ایران اسلامی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha