چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه فراجا در لرستان قریب به ۵۰۰ شهید دارد، گفت: نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت برجسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی، اظهار داشت: مردم قدردان خدمات و زحمات نیروی انتظامی هستند.

وی با بیان اینکه فراجا در لرستان قریب به ۵۰۰ شهید دارد، افزود: نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت برجسته است.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در برابر قانون شکنان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت با صلابت و در مقابل ملت متواضع و فروتن است، اظهار کرد: نیروی انتظامی همواره برای صیانت از جان، مال و ناموس مردم تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت و در این راه جان خود را نیز در طبق اخلاص خواهد گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از حضور باشکوه مردم ولایی و انقلابی لرستان در تشییع باشکوه پیکر شهید سعید پناهی‌فر از شهدای مدافع امنیت که در روزهای اخیر در بندرعباس به شهادت رسید تشکر کرد و گفت: حضور باشکوه و گسترده مردم در تشییع این جوان سرباز وطن نشان داد مردم قدردان زحمات حافظان نظم و امنیت هستند.

وی به هفته وقف اشاره کرد و یادآور شد: ۱۰ تا ۱۶ مهر به نام هفته وقف نامگذاری شده و امید می‌رود در این هفته فعالان دینی و فرهنگی برکات وقف را در جامعه برای مردم تبیین و تشریح کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حجاب را از ضروریات دین برشمرد و گفت: بی‌حجابی موجب صدمه زدن به حقوق عمومی، فرهنگ و حتی به اقتصاد می‌شود و وظیفه اصلی حاکمیت و مردم متدین در نظام اسلامی ترویج نمادها و نشان‌های مذهبی در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تبریک روز ملی دامپزشکی و همچنین روز روستا، بیان کرد: روستاییان در جامعه محور تولید هستند و باید برای رفع مشکلات آنان تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

وی بر تلاش مسئولان و مدیران برای حل مشکلات استان در بخش‌های مختلف تأکید و گفت: باید با همت جهادی و انقلابی در رفع مشکلات معیشتی مردم به‌ویژه حل مشکل بیکاری در استان تدابیر لازم اتخاذ گردد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha