چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
توزیع ۷۵۰ پک لوازم التحریر به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند

حوزه/ مؤسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) ۷۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان بین دانش آموزان مستعد تحصیل استان قم توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، منوچهر دهشیری مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام در جلسه ای اظهار کرد: این موسسه مردم نهاد در جهت حمایت و ساماندهی دانش آموزان مستعد تحصیلی که در خطرترک تحصیل یا بازمانده از تحصیل هستند تشکیل شده است.

وی افزود: این موسسه با۲۳شعبه درکشور بیش از۷۵۰۰دانش آموز را حمایت میکند دارالاکرام شعبه قم با سابقه ۹ ساله خود موفق شده ۷۲۰ دانش آموز و۲۶ دانشجو رابه عضویت خود درآورد ضمن پرداخت بورسیه تحصیلی ماهیانه از خدمات مددکاری. آموزشی. بهداشت ودرمان. اشتغالزایی و معیشت بهرمند شوند

مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام ادامه داد: با توجه به بازگشایی مدارس ۷۵۰ بسته لوازم تحریر، نوشت افزار و کیف و کفش به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان باکمک خیرین نیک اندیش تهیه گردید و به دانش آموزان و دانشجویان عضو موسسه اهدا می شود.

دهشیری با بیان اینکه ما با توزیع صدقات مخالف هستیم، تأکید کرد: هدف ما استعدادیابی و توانمندسازی دانش آموزان و مادران است تا بتوانیم آنها را از چرخه فقر خارج کنیم.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه توانمندسازی و اشتغال‌زایی یکی از سیاست های مؤسسه خیریه دارالاکرام می‌باشد، تمام سعی و تلاش خود را برای اشتغالزایی بانوان سرپرست خانوار بکار گرفته ایم بطوریکه در شش ماهه امسال جهت دریافت ۹۰مورد وام بدون بهره اقدام شده و به موسسه همیار معرفی شده و نزدیک و ۳۰مورد اشتغال هم ایجاد شده است

دهشیری گفت: دارالاکرام یک سازمان مردم نهاد غیردولتی است که از وزارت کشور مجوز گرفته و منابع مالی این موسسه از طریق خیرین دریافت و به صورت شفاف گزارش داده می‌شود. ما افتخار می‌کنیم با کمک ۱۶۰ نفر همیار در بخش مددکاری آموزشی، اشتغال زایی. درمانی و فرهنگی به صورت رایگان به دانش آموزان و خانواده آنها خدمات ارائه می شود.

وی با قدردانی از همیاران و بانیان گفت: به اطلاع می‌رساند این موسسه آمادگی دارد دانش آموزان مستعد تحصیلی و فاقد سرپرست استان قم که در خطر ترک تحصیل هستند را شناسایی و پذیرش کند. لذا، جهت معرفی همیار آموزشی. درمانی و حمایت از تحصیل آنان به سایت دارالاکرام شعبه قم و نرم افزار به (مهربانی) مراجعه فرمایید

همچنین قربانی کرم با ضمن تشکر فراوان در ارتباط با اشتغال و وام قول همکاری دادند.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت معرفی دانش آموز، همیارآموزشی، درمانی، معیشتی و حامی جهت حمایت از دانش آموزان با مراجعه به سامانه(www.bemehrbani.com)(به مهربانی) وتلفن های ۰۲۵۳۲۹۰۱۹۸۵و۰۹۱۲۵۵۱۲۹۶۸ و پیامک ۵۰۰۰۱۲۸۸۴ تماس گرفته و یا به آدرس بلوار جمهوری اسلامی کوچه ۳۰پلاک ۷۳ مراجعه کنند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha