شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آرمیتا گراوند

حوزه/ بی تردید اتاق فکر شیطانی استکبار از ایجاد اغتشاشاتی مشابه سال گذشته در کشور سرخورده و نا امید است ، اما اکنون نیز دشمن "تضعیف عنصر اراده" در مسئولین و مردم را در عرصه حراست و پاسداری از هنجارها و ارزشهای الهی جامعه را هدف قرار داده است؛ لذا در تحلیل جامع و صحیح تحرکات تبلیغاتی و جنگ روانی دشمن در ماه های اخیر خصوصا چند روز گذشته نباید از این راهبرد شیطانی غافل گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی در صفحه شخصی خود آورده است:

همانگونه که امام خامنه ای فرمودند میدان واقعی نبرد انقلاب اسلامی با جبهه الحاد و کفر عرصه جنگ اراده ها ست [۱]؛

گرچه بی تردید اتاق فکر شیطانی استکبار از ایجاد اغتشاشاتی مشابه سال گذشته در کشور سرخورده و نا امید است ، اما اکنون نیز دشمن "تضعیف عنصر اراده" در مسئولین و مردم را در عرصه حراست و پاسداری از هنجارها و ارزشهای الهی جامعه را هدف قرار داده است؛ لذا در تحلیل جامع و صحیح تحرکات تبلیغاتی و جنگ روانی دشمن در ماه های اخیر خصوصا چند روز گذشته نباید از این راهبرد شیطانی غافل گردید.

قطعا بخشی از اهداف خط تبلیغاتی مواجب بگیران رسانه های مواجب بگیر فارسی زبان و دنباله های داخلی آنان؛ به ویژه در قضیه اخیر آرمیتا گراوند تضعیف ""اراده نظام"" در حفظ و حراست از ستون خیمه عفاف جامعه یعنی حجاب اسلامی و "ایجاد تردید" در این زمینه است؛ از این رو لازم است نیروهای انقلابی در عین هوشیاری کامل و پرهیز از بهانه دادن به دست دشمن؛ از یک سو با حضور فعال خود در صحنه مطالبه اقدامات قانونی از مسئولین؛ از کم رنگ شدن جریان امر به معروف لسانی و قبح زدایی از حرام شرعی و سیاسی "کشف حجاب" جلوگیری نمایند و از سوی دیگر مسئولین امر هم باید برخورد قاطع و قانونی با عناصر سازمان یافته هتاک و هنجار شکن را تشدید گردانند.

باید با اطلاع از طراحی چند لایه دشمن هوشیار بود و با اراده، هر گونه عقب نشینی از خاکریز حجاب و عفاف خسارات جبران ناپذیری را متوجه ایران و انقلاب خواهد نمود.

پی نوشت:

[۱] امام خامنه ای:
عرصه، عرصه‌ی جنگ اراده‌ها است؛ وقتی جریان تحریف شکست خورد و اراده‌ی ملّت ایران همچنان قوی و مستحکم باقی ماند، قطعاً بر اراده‌ی دشمن فائق می‌آید و پیروز خواهد شد. (۱۳۹۹/۰۵/۱۰ )

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha