شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امیر اسدی

حوزه / فرمانده پدافند هوایی پایگاه سوباشی غرب کشور، با بیان اینکه شهدا تمام هستی خود را تقدیم کردند تا ما در امنیت و آرامش باشیم، گفت: شهدا در دوران خود با تبعیت از سیدالشهدا(ع)، کاری حسینی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، امیر سرتیپ علی اسدی فرمانده پدافند هوایی پایگاه سوباشی غرب کشور امشب در دومین شب از اجلاسیه کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، با بیان اینکه شهدا تمام هستی خود را تقدیم کردند تا ما در امنیت و آرامش باشیم، اظهار داشت: شهدا در دوران خود با تبعیت از سیدالشهدا(ع)، کاری حسینی کردند.

وی با اشاره به اینکه، لحظه لحظه دوران دفاع مقدس پر از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان است، گفت: باید سلام و درود بر شهدای سوباشی بفرستیم که تا آخرین لحظه در دفاع از کشور در سایت رادار سوباشی مقابل دشمن ایستادند.

فرمانده پدافند هوایی پایگاه سوباشی غرب کشور، افزود: هیچگاه از خودگذشتگی و ایثار شهدا و رزمندگان را فراموش نخواهیم کرد و لازم است تا این رشادت‌ها نیز امروز در جامعه بیان شود.

وی با بیان اینکه دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان کار خود را از سال ۱۴۰۰ آغاز کرد، یادآور شد: از روز اول ما نیز در کنار دیگر نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم حضور داشتیم تا در این کنگره سهمی داشته باشیم و ادای دین به شهدای عزیز کنیم.

امیر سرتیپ اسدی، با اشاره به اینکه در دیداری که خدمت رهبر معظم انقلاب مشرف شدیم ایشان بر اثربخشی برنامه‌های کنگره تأکید داشتند، خاطرنشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، در کنار برگزاری یادواره‌های شهدا، خدمت به مردم در عرصه امداد و نجات و ارائه خدمات پزشکی در مدارس و مناطق محروم با نام شهدا را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم با نام شهدا برای ما افتخار بزرگی است، اظهار کرد: بالغ بر ۱۷۰۰ شهید ارتش در استان همدان داریم که در این مدت افتخار دیدار با خانواده این شهدای گرانقدر و تجلیل از مجاهدت‌های آنها را داشتیم.

فرمانده پدافند هوایی پایگاه سوباشی غرب کشور، تصریح کرد: با ملت و در کنار مردم بودن تحت لوای مقام معظم رهبری برای ما مهم است و افتخار می‌کنیم که به عنوان یک سرباز در جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنیم.

همچنین در مراسم امشب که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار همدان و جمعی از مسئولان برگزار شد، از خانواده شهید شاه‌حسینی، خانواده شهید آبکار، خانواده شهید یوسفی‌صفت و خانواده شهید رنجبران، از شهدای ارتش جمهوری اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha