چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ |۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 12, 2024
علی قنواتی

حوزه/مدیر مدرسه معصومیه قم گفت: یکی از اتفاقات ارزشمندی که در حوزه علمیه رقم خورد، برگزاری مراسم باشکوه تشیع و تدفین سه شهید گمنام در مدرسه علمیه معصومیه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی قنواتی، مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم شامگاه شنبه طی سخنانی در مراسم گرامیداشت ششمین سالگرد تدفین شهدای گمنام مدرسه معصومیه اظهارکرد: اگر به شش سال پیش برگردیم قطعا بسیاری از نذر و نیازها و دعاهای بچه های مدرسه را بخاطر خواهیم آورد برای اینکه بتوانیم مجوز دفن تعدادی از شهدای تازه تفحص شده را دریافت کنیم.

استاد حوزه علمیه قم افزود: این اتفاق مهم تا شب تدفین هنوز مشخص نبود و با حمایت بسیاری از بزرگان به ویژه دو تن از مراجع معظم تقلید و شخص آیت الله اعرافی این اقدام انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین قنواتی ادامه داد: سرانجام این اقدام مهم با حمایت آیات عظام نوری همدانی و سبحانی، همچنین پیگیری های آیت الله اعرافی به وقوع پیوست و آرزوی سالها طلاب مدرسه محقق شد.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم بیان کرد: الحمدلله امروز ما طلاب میهمان شهدای مدرسه هستیم و همیشه شاهد برکات و فیوضات ابدان مطرح آنان هستیم و این افتخاری است برای حوزه های علمیه که در طول تاریخ در مسیر ایثار، شهادت و تبعیت از ولی فقیه و امام زمان خود ثابت قدم بوده اند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha