شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه هم اندیشی فرمانده سپاه ناحیه ایلام و روحانیون طرح صالحین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی آغاز یک تحول است و تا گرفتن کامل حق کودکان و مردمانی که مظلومانه در این سال ها توسط این رژیم به شهادت رسیدند ادامه خواهد یافت و رژیم صهیونیستی و حامیان آن در این منطقه روی آرامش را به چشم نخواهند دید.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: مقاومت جانانه و رشادت های مبارزان فلسطینی، قدرت جبهه مقاومت را به دنیا و در راس آنها نظام سلطه نشان داد و موجب خوشحالی و دلگرمی مسلمانان جهان شد.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی آغاز یک تحول است و تا گرفتن کامل حق کودکان و مردمانی که مظلومانه در این سال ها توسط این رژیم به شهادت رسیدند ادامه خواهد یافت و رژیم صهیونیستی و حامیان آن در این منطقه روی آرامش را به چشم نخواهند دید.

مدیر حوزه علمیه ایلام به نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در بیداری مردم و نیروهای مقاومت اشاره کرد و گفت: عملیات نیروهای مقاومت فلسطین موجب مایوس شدن حامیان رژیم صهیونیستی شد و این آغاز عملیاتی است که پایانش موجب محو رژیم اشغالگر خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما حوزه های علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام مقاومت قهرمانانه و شکوهمند جبهه مقاومت را تبریک می گوییم و از خداوند متعال نصرت امت اسلام و جبهه مقاومت را مسئلت داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha