شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
سرهنگ محمودوند در نشست «سه شنبه‌های خبری»

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان از برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان ۶ آبان ماه در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سرهنگ محمودوند امروز در نشست با خبرنگاران با عنوان «سه شنبه‌های خبری» که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی ضربه محکمی بر پیکره رژیم جعلی صهیونیست وارد کرد، اظهار کرد: مقاومت مردم فلسطین تا پای جان از آرمان های خود تا آزادی کامل قدس شریف ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه نابودی رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک است، اظهار کرد: همه آزادگان و استکبار ستیزان جهان همواره حامی ملت های مظلوم و ستمدیده جهان هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان با اشاره به برگزاری اجلاسیه های شهدا در اقشار مختلف ذیل کنگره ۶۵۵۵ شهید لرستان، کنگره های شهدا را فرصتی مغتنم برای معرفی خدمات و جانفشانی های شهدا و رزمندگان دانست و خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در برگزاری کنگره ها بای برای آحاد مردم لمس شود.

محمودوند با بیان اینکه برای برگزاری مطلوب کنگره ۶۵۵۵ شهید لرستان که در ۶ آبان ماه برگزار می شود، برنامه ریزی های لازم با هم اندیشی نهادها و ارگان های عضو برگزاری کنگره ها صورت گرفته است، اظهار کرد: برای برگزاری مطلوب این کنگره هیئت های اندیشه ورز تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان استان برای برگزاری کنگره شهدا پای کار آمده اند، گفت: مسئولان و مردم از هر قشری تا نام شهدا و برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا به میان آمد، برای خدمت در برگزاری اجلاسیه ها و کنگره ۶۵۵۵ شهید لرستان به صحنه آمدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه اهداف و محصولات کنگره باید در اجلاسیه ها به مردم نمایش داده شود، افزود: اجلاسیه پایانی کنگره ۶۵۵۵ شهید لرستان ۶ آبان ماه در خرم آباد برگزار می شود.

محمودوند با اشاره به اینکه تاکنون ۳ اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی، شهدای عشایر و شهدای زن در لرستان برگزار شده است، بیان داشت: اجلاسیه شهدای جاوید الاثر و شهدای دانش آموز و فرهنگی نیز در روزهای آتی در لرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه یادواره شهدا هزار و ۸۰۶ یادواره شهید در قالب های آبروی محله، پایگاهی، قشری و موضوعی در استان برگزار شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان با اشاره به اینکه سایت های مجازی نیز در حوزه یاد و خاطره شهدا راه اندازی شده است، گفت: در قسمت های پویا نمایی، پویش مجازی و زیارت شهدا از راه دور نیز اقدامات لازم صورت گرفته است.

محمودوند با بیان اینکه در بخش های رادیویی و تلویزیونی در حوزه ایثار و شهادت نیز اقدامات و فعالیت های چشمگیری صورت گرفته است، افزود: در حوزه دفاع مقدس ۴۰ مستند رادیویی و تلویزیونی ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت یک فیلم سینمایی فاخر در حوزه ایثار و شهادت با همکاری دستگاه های مربوطه با موضوع از حاج عمران تا کربلا نیز کلید خورده است، اظهار کرد: در ساخت این فیلم از ظرفیت ها و توانمندی های هنرمندان استان استفاده می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با بیان اینکه در حوزه فضا سازی محیطی در شهرستان ها نیز تابلوهای شهدا به فضای شهرها زیبایی معنوی خاصی بخشیده است، خاطرنشان کرد: یادمان و سردیس های شهدای طلبه و روحانی، شهدای جاویدالاثر و بانوان شهدا در سطح شهرها و سایر محیط ها نصب شده است.

محمودوند با اشاره به اینکه در حوزه ورزش ۱۴ رویداد چند جانبه کشوری برگزار شده است، گفت: در این راستا کوهنوردان و ورزشکاران با نام بزرگداشت شهدا اقدامات و فعالیت های خوبی با انجام صعودهای سراسری و مسابقات ورزشی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه در حوزه یاد و خاطره شهدای طلبه و روحانی هم ۱۴ نمایشگاه نقش طلاب و روحانیت در دفاع مقدس در استان برگزار شد، افزود: در این راستا از خانواده های شهدای طلبه و روحانی تجلیل شد

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان در پایان با قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه در انعکاس اخبار اجلاسیه ها و یادواره های شهدا، خواستار همکاری بیش از پیش برای پوشش خبری اجلاسیه ها و کنگره ۶۵۵۵ شهید لرستان شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha