شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیریت حوزه علمیه استان قزوین در واکنش به حمله وحشیانه رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه، این جنایت رذیلانه را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مدیریت حوزه علمیه استان قزوین با انتشار بیانیه ای حمله وحشیانه رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
اِنَّ الَذَّین یَکْفُرُونَ بِآیاتِ اللّهِ وَ یَقْتُلُونَ النَّبییّنَ بِغَیْرِ حَقِّ وَ یَقْتُلُونَ الذَّین یَأمُرُونَ بِالقِسْطِ مِنْ النّْاسِ فَبَشِّرْهُمْ بِعَذابٍ اَلیمٍ

درد عظیم حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه توسط صهیونیسم جنایتکار باری دیگر بیش از پیش وجدان بشریت را لرزاند و رذالت و خواری گرگ های صهیونیست در برابر دفاع مشروع مردم مظلوم غزه را به نمایش گذاشت.

حوزه علمیه قزوین به پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی ضمن ابراز همدردی با ملت شریف فلسطین و خانواده های معظم شهدای غزه و محور مقاومت فلسطین و لبنان، آمادگی خود را برای هرگونه اقدام در برابر این جنایت کم نظیر اعلام داشته و ملت های اسلامی، دولت ها، آزادگان جهان، علما و نخبگان حوزه و دانشگاه و تمامی سران کشورهای اسلامی و آحاد اندیشمندان ادیان توحیدی و ابراهیمی را به اتخاذ مواضع سریع و متحد و انقلابی برای حمایت از انسانیت و دفاع از فلسطین و مردم غیور و مظلوم غزه و پایان دادن همیشگی به غصب سرزمین فلسطین فرا می خواند و به سازمان های بین‌المللی هشدار می دهد تا در برابر قتل عام کودکان، زنان، بیماران و بی گناهان بی تفاوت نبوده و برای پایان دادن به این جنایات اقدام جدی و فوری نمایند.

همچنین اعلام می داریم چنانچه صهیونیسم و دولت های غربی حامی جنایتکاران از ستم و جنایت خود دست نشویند در طوفان خشم الهی و ملت های مسلمان و آزادگان جهان و رزمندگان محور مقاومت نابود خواهند شد.

اصغر عرفانی
مدیر حوزه های علمیه استان قزوین
۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha