جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
1

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ایزدهی گفت: در حوزه سنت های الهی می بینیم سنت هایی هستند که به تعبیر الهی تغییرناپذیرند و حتما اتفاق می افتند. یکی از این مباحث، بحث پیروزی و نصرت الهی است که قطعی است و در آیات متعددی آنها را بیان کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد ایزدهی در هم‌اندیشی علمی بین‌المللی «طوفان الاقصی و آینده مسئله فلسطین» که به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به صورت مجازی برگزار شد،در حوزه سنت های الهی می بینیم سنت هایی هستند که به تعبیر الهی تغییرناپذیرند و حتما اتفاق می افتند. یکی از این مباحث، بحث پیروزی و نصرت الهی است که قطعی است و در آیات متعددی آنها را بیان کرده است.

استاد حوزه به مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: آینده فلسطین از چند جهت رقم می خورد؛ کسانی می توانند آینده این کشور را رقم بزنند که قدرت تولید غافلگیری را داشته باشند، هدفدار و باغایت باشند، کسانی می توانند آینده فلسطین را رقم بزنند که در روی زمین و جنگ مسلحانه زمینی توانایی مانور داشته باشند، کسانی می توانند آینده فلسطین را رقم بزنند که شهادت طلب باشند، صاحب خانه هستند و برای ماندن در خانه خود می جنگند.

وی اضافه کرد: اگر در زمان های گذشته بعد از اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، منطق مقاومت، منطق مارکسیستی و سوسیالیستی بود، هیچ وقت پیروزی خاصی حاصل نمی شد اما وقتی منطق مقاومت، مقاومت اسلامی شد و شیعه و سنی در اطراف رژیم صهیونیستی برای از بین بردن ظلم و احقاق حق تلاش کردند، پیروزی ها حاصل شد.

رئیس پژوهشکده نظام‌های اسلامی گفت: براساس منطق مقاومت اسلامی که مبتنی بر اسلام سیاسی است، سنت های الهی با فلسطینیان همراه شد و هرچه گذشت مقاومت به سمت قدرت رفت و رژیم صهیونیستی به ضعف گرائید و آینده بر این اساس برای فلسطینیان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha