دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/ نماز جمعه شهرستان خداآفرین

حوزه/ امام جمعه خداآفرین گفت: رژیم صهیونیستی توان مقابله رو در رو با مبارزان فلسطینی را ندارد، از روی ذلت به بمباران بیمارستان‌ و کشتار کودکان و زنان بی‌گناه رو آورده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام ضیائی امام جمعه خداآفرین در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: رژیم صهیونیستی توان مقابله رو در رو با مبارزان فلسطینی را ندارد و از روی ذلت به بمباران بیمارستان و کشتار کودکان و زنان بی‌گناه رو آورده است.

حجت‌الاسلام ضیائی افزود: استکبار جهانی که همه کشورها از قدرت نظامی آن‌ها حساب می‌بردند، امروز بعد از ۷۰ سال اشغالگری، در مقابل جوانان فلسطین مفتضحانه شکست خورده‌اند.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت با دستان خالی حدود ۲۰۰ نفر از نظامیان اسرائیل را اسیر کرده که این شکست هرگز ترمیم نخواهد شد و با وجود جنایت‌های هولناک بی‌شک پیروزی از آن جوانان فلسطینی می‌شود.

خطیب نماز جمعه خداآفرین با بیان این‌که رژیم صهیونیستی مولود نامشروع انگلیس و آمریکاست، خاطرنشان کرد: این رژیم اشغالگر در قلب اسلام و مسلمین وارد شده و با کشتار انسان‌های بی‌گناه و مالکان اصلی سرزمین فلسطین، به دنبال کسب مشروعیت برای ماندگاری خودش است اما به برکت خون شهدای غزه به زودی مضمحل و نابود خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha