یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پخش انیمیشن بچه زرنگ توسط کانال مساجد فعال خوزستان

حوزه / مسئول کانال مساجد فعال خوزستان از اجرای برنامه تفریحی برای اعضای مساجد، مجموعه‌های فرهنگی و خانواده‌های اهوازی خبر داد.

حجت الاسلام شریف پور مسئول کانال مساجد فعال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، از اجرای برنامه تفریحی برای اعضای مساجد اهواز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نیاز تربیت نسل نوجوان با استفاده از فیلم‌های آموزنده، مجموعه کانال مساجد فعال خوزستان برنامه‌هایی را در زمان‌های مختلفی در این خصوص تدارک دیده که از جمله آن می‌توان به هماهنگی جمع صدها نفری مساجد اهواز برای تماشای فیلم‌های منطقه پرواز ممنوع، منصور، موقعیت مهدی و انیمیشن لوپتو در سینما اشاره کرد.

حجت الاسلام شریف پور افزود: با توجه به استقبال مساجد اهواز در برنامه‌های قبلی، کانال مساجد فعال، این‌بار برنامه‌ای را جهت تماشای انیمیشن زیبا و آموزنده بچه زرنگ اثری خاطره انگیز از تیم خالق شاهزاده روم و فیلشاه تدارک دیده است.

مسئول کانال مساجد فعال، با بیان اینکه این برنامه مناسب مقاطع ابتدایی و راهنمایی است اما شرکت بقیه سنین هم خالی از لطف نیست، خاطرنشان کرد: مساجد، مجموعه‌های فرهنگی و خانواده‌های اهوازی می‌توانند روز جمعه، ۵ آبان همراه با تخفیف ویژه به تماشای این انیمیشن زیبا بنشینند.

حجت الاسلام شریف‌پور، یادآور شد: هزینه اصلی این برنامه ۴۵ هزار تومان می‌باشد اما با پیگیری از ارگان‌های مختلف به نفری ۵ هزار تومان کاهش یافته است.

گفتنی است علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این برنامه می‌توانند در کانال مساجد فعال خوزستان در پیام رسان ایرانی ایتا به آدرس https://eitaa.com/masaajed عضو شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha