یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
بازدید معاون هنری وزارت ارشاد از دبیرخانه  جشنواره استانی تئاتر قم

حوزه/ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیرخانه جشنواره استانی تئاتر قم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مجموعه تالار فرهنگ و هنر شهر قم، از دبیرخانه بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم و انجمن هنرهای نمایشی استان قم بازدید کرد و در جریان روند اجرایی و برنامه‌های دبیرخانه جشنواره قرار گرفت.

در این بازدید که امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز حضور داشت، سالاری ضمن قدردانی از تلاش دبیر و عوامل اجرایی جشنواره استانی تئاتر قم، گفت : حضور هنرمندان در چنین جشنواره‌هایی اهمیت زیادی داشته و باعث ایجاد اعتماد به‌نفس در جوانان می‌شود.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین بر لزوم بررسی آسیب‌شناسی در جشنواره تئاتر قم در جهت ارتقای کمی و کیفی این جشنواره تأکید کرد.

صدیقه مشایخی دبیر بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم نیز ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی برگزاری این جشنواره، از تلاش دبیرخانه برای رفع نقاط ضعف دوره‌های پیشین جشنواره خبر داد.

وی همچنین بر لزوم بهره‌گیری از حمایت‌های معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیرخانه جشنواره و گروه‌های نمایشی تأکید کرد و گفت: امسال کارگاه‌های آموزشی متعددی پیش‌بینی شده تا جشنواره منحصر به فرایند «بازبینی تا اجرای عمومی» نباشد.

خاطر نشان می‌شود بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در سه بخش صحنه‌ای، خیابانی و عکس تئاتر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha