شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشسته

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی بعداز ظهر امروز ۳۰ مهر ماه در جمع تعدادی از طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه قداست و عظمت هر علم به موضوع آن برمی‌گردد، اظهار کرد: مجلس خبرگان مربوط به مسئله ولایت فقیه که مهم‌ترین مسئله در حاکمیت اسلامی بوده، محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر تشکر از دغدغه‌مندی طلاب روحانیون استان در زمینه مسائل مختلف جامعه، گفت: به برکت وجود ولایت فقیه نظام مقدس انقلاب اسلامی شکل گرفت و انقلاب، اسلام و شیعه به دنیا معرفی شد.

وی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را معرفی اسلام و مکتب تشیع برای مدیریت جهان دانست و افزود: این همه توطئه و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی برای همین مسئله بوده که نظام، اهداف و آرمان‌های آن در جهان در حال گسترش است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: دشمنان تلاش‌های بسیاری انجام دادند تا دین و اسلام را افیون و مایه عقب ماندگی جامعه معرفی کنند، ولی امروز انقلاب، دین، مکتب تشیع و اسلام را به دنیا معرفی و بستر را برای تاثیرگذاری همه اقشار در جامعه فراهم کرده و نردبان ترقی برای بشریت است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما افتخار داریم که امروز در نظام اسلامی در حال خدمت بوده و قطعاً آینده از آن نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نظام و انقلاب ما فرهنگی بوده و با فکر و اندیشه در حال کار و تلاش است، یادآور شد: کار کردن در نظام جمهوری اسلامی خدمت به اسلام و مسلمانان محسوب می‌شود

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: اسلام آمده تا زندگی مردم را متحول و آنان را با قرآن، معنویت و اسلام آشنا کرده و مردم را به بهشت خداوند دعوت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود جایگاه مجلس خبرگان رهبری را بسیار مهم دانست و افزود: همه آحاد جامعه به ویژه طلاب و روحانیون وظیفه دارند که نسبت به این موضوع دغدغه لازم را داشته باشند.

همه وظیفه داریم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه احترام علما به انسان مقام می دهد، یادآور شد: آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) افتخار استان و منطقه بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد وحدت روحانیت را ارزشمند دانست و گفت: همه وظیفه داریم در راستای مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تلاش کنیم.

در این نشست تعدادی از طلاب و روحانیون، اساتید و نخبگان حوزوی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha