شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت:همه حرکت ها در حوزه اعم از تحصیلی، پژوهشی و مهارتی باید پیوست تبلیغی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین گفت: اگر بتوانیم در همه زمینه ها از جمله سیاست های کلان حوزه های علمیه همدلی و هم افزایی داشته باشیم به طور قطع خروجی های تاثیرگذار و مطلوبی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: اجلاس مدیران استانی حوزه که در قم برگزار شد حاوی دو پیام بود که در دو محور تبلیغ و پژوهش و مهارت ها خلاصه می شد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: امروز اولویت حوزه های علمیه بحث تبلیغ در راستای جهاد تبیین مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز است و این به معنای حذف و تحت الشعاع قرار دادن درس های اصول و پایه نیست، بلکه با حفظ اصول و تحصیل درس ها رویکرد تبلیغی باید در تمام عرصه ها دیده شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: تاکید اجلاس مدیران استانی حوزه بر این بود که همه حرکت ها در حوزه اعم از تحصیلی، پژوهشی و مهارتی باید یک پیوست تبلیغی داشته باشد و طلبه همراه با تحصیل نگاه تبلیغی خود را تقویت کند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پیام های عمومی اجلاس مدیران استانی حوزه تفاهم بین دستگاه های مرتبط از جمله آموزش عالی، هلال احمر، کمیته امداد و دستگاه قضایی است و تفاهم میان این نهادها فرصت هایی را برای جامعه هدف در حوزه‌های علمیه ایجاد می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: مطابق ارزیابی ها و اطلاعات و داده ها برنامه پنج ساله دوم حوزه‌های علمیه با رویکرد جدید در جهت تکمیل نکته ها و نظرات به حوزه های علمیه استان ها ارسال خواهد شد.

فعالیت های حوزه های علمیه پیوست تبلیغی داشته باشد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha