شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام خالق پور - جامعه المصطفی

حوزه/جانشین رئیس جامعه المصطفی گفت: عملیات طوفان الاقصی با توجه به توطئه قریب الوقوع و گسترده رژیم صهیونیستی، یک حمله بازدارنده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید خالق پور، جانشین رئیس المصطفی شامگاه یکشنبه در نشست تبیینی با موضوع تحولات اخیر فلسطین در جمع شماری از طلاب، اساتید و کارکنان مجتمع آموزش عالی زبان، ادبیات و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به تجاوزهای صهیونیست‌ها به ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: صهیونیست‌ها در محاسبات خود توجه چندانی به غزه نداشتند؛ زیرا پنجاه پایگاه در اطراف این منطقه قرار داده بودند که متعصب ترین صهیونیست‌ها در آنها مستقر بودند و با پنجاه و چهار کیلومتر دیوار بتنی مجهز به انواع ابزارهای نظارتی، حفاظتی و حس گرها، این باریکه را به محاصره خود درآوردند. بنابراین بیش از دو سال کاملا نسبت به غزه احساس امنیت داشتند و بیشتر به جریان مقاومت در منطقه و اختلافات داخلی معطوف بودند.

وی عملیات طوفان الاقصی را با توجه به توطئه قریب الوقوع و گسترده رژیم صهیونیستی، یک حمله بازدارنده توصیف کرد و افزود: جبهه مقاومت فلسطین مقدمات این عملیات را به صورت کاملا محرمانه طی دو سال برنامه‌ریزی کرد و با طراحی دقیق، موفق به غافلگیری رژیم اشغالگر قدس گردید. این عملیات هم هیمنه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و ضعف گنبد آهنین را نمایان ساخت و هم یک شکست بی سابقه اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی، نظامی، روحی و روانی را به رژیم صهیونیستی وارد کرد و آن را وارد یک حالت ضعف عمیق قرار داد.

جانشین رئیس المصطفی بیان کرد: حملات رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و متحدانشان همراه است و آمریکایی‌ها برای پشتیبانی رسانه ای و تبلیغاتی وسیع از صهیونیست ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 0
    عملیاتی بود که بهانه به اسراییل داد تا غزه را بمباران کند و مردم را به خاک سیاه بنشاند
    • احدی الحسنیین IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      0 3
      عملیاتی بود که آنچنان چهره کریه سفاکان رو نشون داد که مردم دنیا خیلی بهتر شناختنشون و تظاهراتهای عظیم براه افتاد. بیرون راندن دشمن هزینه داره، اما هزینه هم سود هست، کدام مرگ بهتر از شهادت؟
  • حسین IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 0
    در جنگ با اسراییل چرا روسیه پشت ایران مخفی می شود و خود را حامی ایران معرفی می کند؛ به جای اینکه از پشت حمایت کند، بیافتد جلو! جریان جنگ سرد و برتری جویی آمریکا و روسیه در خاورمیانه، منجر به آشوب داخلی در کشورها و چرخش سیاسی به یکی از این دو کشور شده و یا باعث جنگ، بین دو کشور(که طعمه این دو ابرقدرت شده اند) می شود و در نهایت، خسارت به مردم مسلمان خاورمیانه وارد می شود، ابرقدرت ها از گمراهی و غفلت مسلمانان تغذیه می کنند.
    • زهرا IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      4 0
      روسیه کمونیست به دنبال حمایت از مظلوم نیست و با واژه مظلومیت ناآشنا است و حمایتش صرفا جنبه جنگ افروزی و فروش تجهیزات جنگی و منفعت اقتصادی دارد
    • . IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      0 0
      مگه روسیه مسلمونه که ... الآن مسلمونش هست که ککش نمی گزه توقع از کافر داری؟!
    • زهرا IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      3 0
      اگر توقع از کافر نداریم، چرا روسیه را دوست خود گرفته ایم، این دوستی نتیجه ای جز نابودی نخواهد داشت
    • پاسخ به زهرا IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      0 3
      دوست خود نگرفته ایم. هم پیمان هستیم، در دفع دشمن مشترک، همکاری و هماهنگی ممنوع نیست. تعابیر دوست و مانند آن را نمی پذیریم، صرفا همکاری در موارد محدود.
    • زهرا IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      3 0
      آیا غیر از خداوند که آفریننده آسمانها و زمین است، دیگری را به سرپرستی و یاوری خویش انتخاب کرده اید که مالک سود و ضرر خود نیست، کور و بینا، تاریکی و روشنایی برابرند؟ تنها خداوند خالق، یکتا و پیروز است، پس تنها به او توکل کنید و راه خود را از شرق و غرب جدا کنید