شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انجمن هلال احمر

حوزه/ طلاب انجمن هلال احمر جامعةالزهرا (س) در مانور توان افزایی امداد و نجات خواهران هلال احمر استان قم شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همزمان با هفته پدافند غیرعامل، طلاب انجمن هلال احمر جامعة الزهرا(س) در مانور توان افزایی امداد و نجات خواهران هلال احمر استان قم که ۲۷ مهرماه با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در مدرسه تخصصی امداد و نجات هلال احمر برگزار شد شرکت کردند.

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این مراسم یکی از ویژگی‌های خوب این مانور را انجام کارهای سخت به همت خواهران عنوان کرد و روحیه امدادگری، یادگیری و یاد دهندگی خواهران را قابل ستایش عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ارتقاء آمادگی، یادگیری، امدادگری و داوطلبی جزو ضرورت‌های زندگی امروزه خواهران برای داشتن یک زندگی امن، آرام و ایمن است، اظهار داشت: توانمندی‌ها و قابلیت‌های خواهران در امدادرسانی در حوادث و بلایا و حفاظت از خود، خانواده و فرزندانشان در شرایط اضطراری بسیار ارزشمند است.

قرائت بیانیه جمعیت هلال احمر در اعلام انزجار از جنایات‌های ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی، نمایش نجات مصدوم در تصادف جاده‌ای، نجات مصدوم از چاه، انتقال مصدوم از ارتفاع به سطح، راپل از ارتفاع، نجات از آوار، اطفاء حریق، اسکان اضطراری، تغذیه و بهداشت روان و درمان مصدومین با به‌کارگیری تجهیزات تخصصی توسط خواهران توانمند هلال احمر استان قم از دیگر بخش‌های این مانور بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha