شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدجمال حسینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: آن دست از رسانه‌ها که به نوعی از سوی جریان صهیونیسم جهانی حمایت مالی می‌شوند به دنبال تغییر و تحریف حقایق جنگ غزه در این روزها هستند به نوعی که شاهد تلاش این رسانه‌ها برای نشان دادن چهره مظلوم رژیم غاصب اسرائیل هستیم.

حجت الاسلام سیدجمال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن محکومیت جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، اظهار داشت: در پایان جنگ جهانی دوم کشورهای استعمارگر و در راس آن انگلستان اقدام به ایجاد کشور جعلی اسرائیل در قلب جهان اسلام نمودند.

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: انگلستان که سابقه دیرینه‌ای در استعمار در کارنامه خود دارد با این اقدام اهداف مختلف و بلندمدتی را دنبال می‌کرد که امروز شاهد یکی از این اهداف شیطانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز صهیونیست‌ها در کنار انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها این نسل کشی ملت فلسطین شریک هستند، بیان کرد: صهیونیست‌ها که به نوعی دچار ضعف و تزلزل شده‌اند از دیگر کشورهای دوست خویش همانند آمریکایی‌ها و اروپایی ها انواع پشتیبانی های مالی و نظامی و تسلیحاتی را دریافت می‌کنند و این نشان می‌دهد که جهان غرب برای شکست اسلام کمر همت بسته است.

حجت الاسلام حسینی عنوان داشت: از سوی دیگر رسانه‌های معاند و آن دست از رسانه‌ها که به نوعی از سوی جریان صهیونیسم جهانی حمایت مالی می‌شوند به دنبال تغییر و تحریف حقایق جنگ غزه در این روزها هستند به نوعی که شاهد تلاش این رسانه‌ها برای نشان دادن چهره مظلوم رژیم غاصب اسرائیل هستیم.

استاد حوزه یادآور شد: با این وجود امروز افکار عمومی جهان به بلوغ لازم رسیده است و هرگز فریب این جنگ رسانه‌ای را نخواهد خورد و بی‌شک وعده الهی در شکست دشمنان خدا به زودی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به عملیات «طوفان الاقصی» جبهه مقاومت فلسطین علیه اسرائیل غاصب، خاطرنشان کرد: عملیات «طوفان الاقصی» از چند منظر می‌تواند مهم باشد از یک سو این جنگ هیمنه دروغین نظامی و تسلیحاتی صهیونیست‌ها را برای همه جهانیان آشکار ساخت و از سوی دیگر نشان داد که ژست امنیتی و اطلاعاتی که اسرائیل در این سالها به خود گرفته بود دروغی بیش نیست و تنها برای ترساندن جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha