شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سید مهدی قریشی

حوزه/ مدیر توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم گفت: شناسایی استعدادها یکی از دستاوردهای رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است که بعدها می‌توان روی این استعدادها بیشتر تمرکز کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید مهدی قریشی در حاشیه بازدید از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که در مجتمع امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، اظهار داشت: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال توسط بسیج قابل تقدیر است، این رویداد دارای چند نکته مهم می‌باشد در ابتدا استعداد جوانان و نوجوانان ما در این رویداد سمت‌ و سو پیدا می‌کند و به سمت موضوعاتی پیش می‌رود که جز دغدغه‌ها نیز می‌باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم بیان داشت: دومین هدف‌گذاری و دستاوردی که این رویداد می‌تواند داشته باشد پر کردن خلأ بسیار مهم ما در کشور که همان تولید محتوا است می‌باشد که بهترین گزینه پر کردن این خلأ جوانان و نوجوانان هستند که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز می‌باشد.

وی ادامه داد: این جوانان و نوجوانان می‌توانند محتوای مورد نیاز را تولید کنند تا در عرصه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم، علاوه بر این هدفی که در این رویداد محقق خواهد شد این است که جوانان و نوجوانان حاضر در این رویداد به سمت کسب‌وکار سوق پیدا می‌کنند و آینده شغلی خودشان را پیدا می‌کنند.

قریشی اضافه کرد: یکی دیگر از دستاوردهای این رویداد شناسایی استعدادها در این حوزه است که بعدها می‌توان روی این استعدادها بیشتر تمرکز کرد و خروجی‌های بهتر و بیشتری را از این استعدادها بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم برگزاری چنین رویدادهایی تداوم پیدا کند و به سمت تقویت پیش برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha