شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام مهدی غروی امام جمعه سلفچگان

حوزه/ امام جمعه سلفچگان گفت: استکبار جهانی در جنایت نسل کشی مسلمانان مظلوم فلسطین شرکت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام غروی در خطبه های امروز نماز جمعه سلفچگان با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: روز سیزدهم آبان ماه در تاریخ کشور جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است که چند رویداد مهم را قبل از انقلاب و در آستانه پیروزی انقلاب و بعد از انقلاب شاهد بودیم.

وی با بیان این که تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان بوده، افزود: آبان ۱۳۴۳ متن لایحه مصونیت مستشاران و دیگر تبعه آمریکا موسوم به لایحه کاپیتولاسیون به دست امام خمینی رضوان الله علیه رسید، در ۴/۸/۱۳۴۳ زادروز حضرت زهرا(س) در یک سخنرانی عمومی در خانه درباره تصویب این قانون دست به افشاگری زد؛ همچنین اعلامیه ای نیز بر ضد آن صادر کرد.

حجت الاسلام غروی تاکید کرد: رژیم پهلوی که نمی توانست افشاگری های امام خمینی (س) و مقابله ایشان را با سلطه آمریکا بپذیرد، با دستور آمریکا نیمه شب سیزدهم آبان ۱۳۴۳ مأموران زیادی را بار دیگر به قم اعزام کرد و امام خمینی (س) را دستگیر و با سرعت به فرودگاه تهران منتقل و همراه دو مأمور امنیتی ایشان را به ترکیه تبعید کرد، که البته این دستگیری در تقویت انقلاب و بیداری مردم تاثیر داشت.

وی تاکید کرد: واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که بعدها روز دانش‌آموز نام گرفت، دانش آموزان معترض تهرانی در حالی که مدارس را تعطیل کرده بودند، به سمت دانشگاه تهران حرکت کرده و به نشانه اعتراض در محوطه دانشگاه تهران تجمع کردند، این دانش آموزان پرشور و خداجو که به همراه برخی دانشجویان و گروه‌هایی از مردم تجمع اعتراضی به راه انداخته بودند، هدف تیراندازی مأموران دولت جعفر شریف امامی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

امام جمعه سلفچگان تصریح کرد: لازم است به نکته ای اشاره کنم: حضور نوجوانان متدین در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس و دیگر صحنه های ضد استکباری دشمن را برآن داشت که برای نوجوانان و جوانان با حملات فرهنگی پی در پی برنامه ریزی داشته باشند که تا حدودی توانستند این کار را انجام بدهند.

وی ابراز داشت: الان دیگر فرصت نداریم باید برای نوجوانان و جوانان خود برنامه ریزی درستی داشته باشیم تا آنها با نقشه ی شوم دشمنان آشنا بشوند و اگر هر مسئولی کوتاهی کند جواب خون پاک شهدا را نمی تواند بدهد.

امام جمعه سلفچگان تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ دیگر حادثه ای است این در این زمان رخ داد که امام خمینی(ره) از آن به‌عنوان انقلاب دوم نام بردند.

وی ادامه داد: در روز ۱۳ آبان سال ۵۸، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا و مرکز طراحی برای براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی در تهران را تسخیر کردند .

حجت الاسلام غروی تصریح کرد: در این روز به یکباره به حیات سیاسی مملوّ از خباثت آمریکا و عملکرد سازمان سیا در ایران خاتمه داده شد و مزدورانی که پس از پیروزی انقلاب دائماً به فتنه انگیزی و ماجراجویی علیه نهضت اسلامی ایران مشغول بودند، به گروگان گرفته شدند و سفارت آمریکا در تهران، تعطیل شد.

وی ادامه داد: البته خباثتهای این شیطان بزرگ روز به روز بیشتر شد متأسفانه الان با کمک گسترده به رژیم کودک کش با ارسال سلاح های بسیار و همچنین با اعزام نیروهای نظامی علنا در جنایت نسل کشی مسلمانان مظلوم فلسطین شرکت دارد.

حجت الاسلام غروی ابراز داشت: لازم است جمله ای به دولتمردان نامرد آمریکا داشته باشم که بزودی به لطف خدا با محو این غدّه سرطانی کمر شما را خواهیم شکست و شما را به عزای آنان خواهیم نشاند و جمله ای هم با سران و حکام خائن برخی کشورهای اسلامی داریم.

وی بیان داشت: ای سردمدارانی که ظاهرا کر و کور هستید و این همه جنایت را نمی بینید و فریاد مظلومیت زنان و کودکان را نمی شنوید.

حجت الاسلام غروی عنوان کرد: عذاب الهی بر شما که نه تنها به مظلوم کمک نمی کنید بلکه برخی پنهانی با رژیم کودک کش رابطه برقرار می نمایید و میلیاردها دلار پول در اختیار آنان قرار می دهید.

وی ادامه داد: لکن بدانید آتش این ظلم دامن شما را هم خواهد گرفت و ان شاء الله روز نابودی این رژیم جانی روز نابودی حکامی که با این رژیم روابط خوبی داشتند هم باشد.

حجت الاسلام غروی تصریح کرد: این که الان فردی می‌گوید نه غزه نه لبنان این فرد مگر لجباز نیست این همه بچه‌ای که این طور کشته شدند این همه مظلوم که این طور آواره شدند را ببینید این کشتارها جزو برنامه صهیونیست است این همه دشمنی را می بینند باز هم طرفداری از اسرائیل آمریکا و انگلیس می‌کنند.

وی بیان داشت: دشمن یکی از کارهایی که کرد این بود که در جنگ جهانی اول با قحطی عمدی مصنوعی ده میلیون ایرانی را کشتند از ما ایرانی ها را ایرانی کشی کردند.

وی افزود: این ذات آمریکا و انگلیس و صهیونیست بوده است بدانیم با کی طرف هستیم، آن وقت ببینید یک استاد دانشگاه چقدر باید احمق باشد که بگوید من مرگ بر اسرائیل نمی گویم مرگ بر آمریکا نمی گویم لعنت بر آنها نمی فرستم بدانید که لعنت و رحمت دو طرف یک سکه هستند شما هرچقدر عشق به یک چیزی داری علاقه به یک چیزی دارید از آن طرف باید از دشمنش بیزار باشی متنفر باشی.

امام جمعه سلفچگان گفت: خیلی از آنهایی که ادعای مسلمان بودن دارند ادعای اسلام دارند می‌گویند خدا را دوست داریم قرآن را دوست داریم اسلام را دوست داریم دین را دوست داریم اهلبیت را دوست داریم ولی با دشمنان خدا و قرآن و اسلام و دین و اهلبیت مشکلی ندارند خدا می فرماید این دیدنتان به درد خودتان می‌خورد آن محبتتون هم دروغ است، مگر می‌شود آدم به یک زن ابراز علاقه کند بگوید دوستت دارم و انتخاب می‌کند که ناموسش باشد بعد یک کسی بخواهد به او تعدی کند از او دفاع نکند بگوید عیبی ندارد مشکلی با این دشمن ندارم یا کسی به بچه‌اش فرزندش بگوید دوستت دارم بعد کسی بخواهد اون بچه را بدزدد بگوید عیبی ندارد مشکلی نیست کنار بیاییم

حجت الاسلام غروی تصریح کرد: صهیونیسم می‌گوید ما صاحب دنیا هستیم و دنیا و همه آنچه در آن است باید در اختیار ما باشد چند نفر از آن گردن کلفت هایشان را گذاشتند توی سازمان شورای امنیت هرکس هرچه علیه اسرائیل بگوید وتو می‌کنند.

وی تصریح کرد: این صهیونیست جهانی اسرائیل نیست اسرائیل آن بچه پررویی قلدری هست که اینها در این مکان گذاشتند تا به اهداف خودشان برسند تفکر صهیونیست در آن ور است در قلب آمریکا و انگلیس و استکبار است خیلی از جنایت ها را انجام می‌دهند و با کمال پررویی می گویند ما نبودیم نمونه‌اش همین بمباران غزه بود که آن جنایت را انجام دادند و گفتند ما نکردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha