شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / راهپیمایی روز 13 آبان در قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: سیره و باورهای شهدای دانش آموز باید به عنوان الگو در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن به نوجوانان در جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی در حاشیه مراسم یوم الله ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، اظهار داشت: دانش آموزان باید شهدای دانش آموز را الگوی خود قرار دهند و از وصیت نامه و زندگینامه شهدا درس ایثار و فداکاری بیاموزند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما سیلی محکمی به ابر قدرت‌ها بود و وظیفه امروز ما حفظ ارزش‌هاست.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس با هر پیام و سخنرانی حضرت امام(ره)، خیل عظیم مراجعات مردم به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را شاهد بودیم که در بین آنان نیز دانش‌آموزان بسیجی بسیار به چشم می‌خوردند که شجاعانه در برابر دشمن ایستادند و تا آخرین قطره خون خود برای این مرز و بوم حماسه آفریدند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: سیره و باورهای شهدای دانش آموز باید به عنوان الگو در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن به نوجوانان در جامعه تبیین شود.

وی ادامه داد: در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در اوج تظاهرات انقلاب اسلامی به دستور آمریکایی‌ها، دانش‌آموزان و دانشجویان تظاهر کننده را به رگبار بستند و تعداد زیادی را مجروح و شهید کردند و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی شکل گرفت، در چنین روزی در سال ۱۳۵۸ نیز دانشجویان پیرو خط امام(ره) با آگاهی، نه سفارت آمریکا بلکه لانه جاسوسی و توطئه‌گری آمریکا را تسخیر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی اظهار کرد: امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بسیاری از دانش آموزان با حضور با بصیرت خود با دانش آموزان فلسطینی و غزه همراه و همدل شدند و این پیام را به آنان ارسال کردند که همیشه پشتیبان و همراه آنان هستند.

یادآور می‌شود راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، جنایات صورت گرفته در غزه و سرزمین‌های اشغالی را محکوم و حمایت خود از مردم بی‌دفاع غزه را اعلام کردند.

همچنین در این راهپیمایی شعارهای ۱۳ آبان ماه تاریخ عزت ماست، راه شهیدان ما باعث عزت ماست، نماد شیطان لعین، آمریکاست، الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، طنین انداز شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha