شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید محمدحسن ابوترابی‌ فرد

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک عارف، عالم و مجتهد اسلامی، تار و پود معادلات حاکم بر منطقه تغییر یافت و تفکر آمریکایی در برابر تفکر انقلابی ایران اسلامی و اقتدار روزافزون محور مقاومت مجبور به عقب‌نشینی و پذیرش شکست شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌ فرد، امام جمعه موقت تهران، در مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در ستاد نیروی پدافندهوایی ارتش، با اشاره به تحولات سیاسی و نظامی منطقه خاورمیانه در نیم‌قرن اخیر گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک عارف، عالم و مجتهد اسلامی، تار و پود معادلات حاکم بر منطقه تغییر یافت و تفکر آمریکایی در برابر تفکر انقلابی ایران اسلامی و اقتدار روزافزون محور مقاومت مجبور به عقب‌نشینی و پذیرش شکست شد.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی نقطه آغاز تقابل شفاف و روشن نظام مقدس جمهوری اسلامی با نظام سلطه با مدیریت آمریکا است. رویارویی سخت و آشکار که راه را برای حماسه‌های عزت بخش ملت ایران و ملت‌های مسلمان منطقه گشود.

امام جمعه موقت تهران در ادامه اضافه کرد: در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در هر مقطعی که ایران اسلامی در برابر آمریکا قرار گرفته است، جمهوری اسلامی ایران پیروز واقعی میدان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به رشد و توسعه علم و افزایش بی‌نظیر اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از حوزه‌ها بویژه حوزه موشکی، پدافند و هوایی، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با هدایت فرماندهی معظم کل قوا و همراهی و همدلی یکپارچه ملت قهرمان ایران اسلامی و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح، قطعا از همه موانع و مشکلات عبور کرده و با سربلندی و افتخار در برابر دشمنان خواهد ایستاد.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان همواره باید به عنوان نماد تقابل حق و باطل تعریف شود و به عنوان یک فرهنگ ماندگار و ستاره پر فروغ بدرخشد.

وی، آمریکا را به عنوان شریک جرم رژیم صهیونیستی در جنایت علیه مردم غزه دانست و اظهار کرد: آنها تلاش‌های وافری برای حفظ خانه عنکبوتی این رژیم منحوس دارند اما باید بدانند که این تلاش‌ها به جایی نخواهد رسید و پیروز نهایی این مبارزات، مردم غزه و فلسطین هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد در پایان گفت: اقتدار امروز ملت ایران و جایگاه رفیع در معادلات سیاسی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای برآمده از بازگشت به هویت دینی و ایستادگی مقابل زیاده‌خواهان و نظام سلطه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha