پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
خمین

استادیار دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: بر اسرائیلی ها کشتن غیر یهودی جایز بلکه واجب است. این دیدگاه هر روز برای یهود در حال تکرار است و از این کشتار ها شرم نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،نشست علمی- پژوهشی آشنایی با صهیونیست امروز با حضور حجت الاسلام محمدمهدی کریمی نیا استادیار دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، اساتید و طلاب در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران هاجر شهرستان خمین برگزار شد.

حجت الاسلام کریمی نیا، قرآن را یکی از منابع مهم برای شناخت قوم یهود دانست و گفت: در سوره مائده{ آیات ۱۴و ۱۵و ۴۱ } سه بارخطاب به یهودیان ویل گفته شده است.

استادیار دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم افزود: یهودیان معتقدند ۱. ما فرزندان خدا و دوستان خاص خدا هستیم و نه هیچ کس دیگر {.سوره مائده آیه ۱۸} ۲. اگر خداوند به ما خشم بگیرد مانند خشم خدا به فرزند خود است و به زودی پایان می یابد {بقره آیه ۸۰} ۳. همه ی یهودیان بخشیده خواهند شد و اهل نجات هستند{سوره اعراف آیه ۱۶۹} ۴. آخرت متعلق به یهود است {سوره بقره آیه ۹۴}

حجت الاسلام کریمی نیا خاطرنشان کرد: دیدگاه نیل تا فرات اعتقاد راسخ آنهاست و می گویند جنگ ادامه داشته باشد تا آنکه یهود بر همه ملت ها پیروز شود.

وی در ادامه افزود: یهود معتقد است از ملائک بالاترند و ملت های دیگر مثل حیوان هستند و بر اسرائیلی ها کشتن غیر یهودی جایز بلکه واجب است. این دیدگاه هر روز برای یهود در حال تکرار است و از این کشتار ها شرم نمی‌کنند.

این استاد دانشگاه اظهار داشت : دشمن ترین مردم نسبت به مؤمنان یهودیان و مشرکان هستند.

صهیونیست‌ها کشتن افراد غیر یهود را جایز می دانند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha